تاریخ انتشار :شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۸
جالب است ۰
مؤسسه کارگزاری ژاپنی نومورا پیش‌بینی کرد اقتصاد هند در مسیر ریکاوری از بحران کرونا قرار گرفته و در سال آینده با رشد ۹.۹ درصدی سریع‌ترین رشد اقتصادی آسیا را به خود اختصاص دهد.
هند می‌تواند سریع‌ترین رشد اقتصادی آسیا را داشته باشد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، مؤسسه کارگزاری ژاپنی نومورا پیش‌بینی کرد اقتصاد هند در مسیر ریکاوری از بحران کرونا قرار گرفته و در سال آینده با رشد 9.9 درصدی سریع‌ترین رشد اقتصادی آسیا را به خود اختصاص دهد.

طبق گفته اقتصاددان ارشد امور هند در مؤسسه نومورا، سونال وارما، ریسک بازگشت مجدد کرونا در آینده نزدیک و تخریب رشد اقتصادی هند در 2021 وجود ندارد. بنابراین پیش‌بینی می‌شود رشد اقتصاد هند از رشد 9 درصدی اقتصاد چین و رشد 7.5 درصدی اقتصاد سنگاپور پیشی بگیرد.

سونال وارما در گزارش جدید خود می‌نویسد: ما پیش‌بینی می‌کنیم رشد اقتصادی هند در سه ماهه اول 2021 منفی باقی بماند (منفی 1.2 درصد) اما در سه ماهه دوم با رشد فوق‌العاده 32.4 درصدی روبرو هستیم و در سه ماهه سوم و چهارم به ترتیب با رشد 10.2 و 4.6 درصدی روبرو خواهیم بود.

او می‌گوید: در کل ما انتظار داریم به طور میانگین رشد سال آینده به 9.9 درصد برسد که پس از افت 7.1 درصدی امسال ریکاوری بزرگی محسوب می‌شود. رشد اقتصادی هند در سال‌های مالی 2021 و 2022 به ترتیب منفی 8.2 درصد و 11.9 درصد خواهد بود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjvvea.uqeimzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین