تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۷
جالب است ۰
سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد: با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا، کارت‌های بازرگانی که تاریخ انقضای آنها تا آخر آبان ۹۹ است، تا پایان دی‌ماه به صورت خودکار تمدید می‌شود.
کارت‌های بازرگانی تا پایان دی ماه تمدید خودکار می‌شوند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،حمید زادبوم رئیس سازمان توسعه تجارت در نامه‌ای به رؤسای سازمانهای صنعت معدن و تجارت 31 استان و جنوب کرمان با عنوان «تمدید مهلت کارت‌های بازرگانی» اعلام کرده است: کارت‌های بازرگانی که تاریخ انقضای آنها تا 99.8.30 است، به علت ادامه شیوع ویروس کرونا، تا پایان دی ماه به صورت خودکار تمدید و دارای اعتبار است.

در متن این نامه آمده است: احتراماً، با عنایت به ابل مصوبات چهل و یکمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به شماره 136270 مورخ 99.9.2 و با توجه به درخواست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران موضوع نامه شماره 8654.10. ص مورخ 99.9.12 با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا در کشور و به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، بدین وسیله اعلام می‌دارد اعتبار کارت‌های بازرگانی که تاریخ انقضای آن‌ها تا 99.8.30 می‌باشد تا پایان دی ماه به صورت خودکار تمدید و دارای اعتبار است.

خواهشمند ضمن اطلاع رسانی، دستور اقدامات مقتضی در این خصوص معمول شود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcezz8f.jh8nzi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما