تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱
جالب است ۰
شهرداری تهران با معضل عدم توازن و تعادل درآمد و هزینه مواجه است.
معضل عدم توازن و تعادل درآمد و هزینه در شهرداری تهران
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین و به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری سمیع الله حسینی مکارم که در جلسه کارگروه ویژه این معاونت با محسن پورسید آقایی و مدیران کل زیر مجموعه وی سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: بودجه بندی شهرداری تهران به صورت دقیق و اصولی بسته نشده است و ما باید بودجه را به صورت واقعی برای سال آینده ببندیم از این رو از تمامی مدیران کل و معاونین خواستیم تا بودجه بندی را به صورت شفاف و انقباضی ببینند.

حسینی مکارم با اعلام اینکه در اینگونه برنامه ریزی مالی در حقیقت به پرسنل و شهروندان شهر تهران ظلم شده است ادامه داد: ما اعتقاد داریم که بودجه واقعی شهر تهران کمتر از چیزی است که در حال حاضر مطرح شده و ما وظیفه خود می دانیم که این بودجه را واقعی تر تنظیم کنیم چرا که فشار بسیار بالایی به اقشار مختلف جامعه وارد می کند و عامل گران شدن اداره شهر می شود.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اعلام اینکه اولویت اول شهرداری تهران مسئله حمل و نقل و ترافیک می باشد گفت: باید جلوی ریخت و پاشهای نقد و غیر نقدی را بگیریم تا بتوانیم شهر را بهینه اداره کنیم چرا که معتقدیم اگر بخواهیم در سیاست های مالی شهرداری تغییری ایجاد نکنیم به یقیین برای سال 1397 به مشکلات متعددی بر خواهیم خورد.
وی افزود: همان گونه که می دانید بدنه شهرداری بسیار سنگین است و شهرداری تهران بیشترین تعداد  نیرو را در سطح شهرداری های جهان دارد. از طرفی دیگر با سنگین بودن مجموعه شهرداری کارها بسیار کند انجام می شود و فشار مالی بسیار بالایی را به مجموعه مدیریت شهری وارد می کند ، لذا معتقدیم افراد با سابقه 30 سال کار در شهرداری تهران باید بازنشسته شوند تا بتوانیم از سنگینی حجم نیروی منابع انسانی در شهر تهران کم کنیم و راه را برای ورود جوانان به عرصه های مدیریتی و تربیت نسل جدید مدیران آماده سازیم.
همچنین در این جلسه محسن پور سید اقایی با ارائه گزارشی جامع از وضعیت کنونی در معاونت تحت مدیریت خویش بر عزم جدی این معاونت و مدیران زیر مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک بر کاهش هزینه های موجود تاکید کرد و لزوم همبستگی در تمامی بخشهای زیر مجموعه شهرداری تهران را در بستن بودجه سال 97 لازم دانست.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcf.ydeiw6dtygiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین