تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۹
جالب است ۰
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت رفاه درباره آخرین وضعیت دریافت‌کنندگان یارانه کمک معیشتی جدید توضیح داد.
 آخرین وضعیت دریافت‌کنندگان یارانه کمک معیشتی جدید اعلام شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،حامد شمس با اشاره به اینکه 4 میلیون و 600 هزار نفر در مرحله اول برای دریافت وام یک میلیون تومانی کرونایی شناسایی و لیست آنها به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است، اظهار کرد: بانک مرکزی نیز پس از لیست ارسال شده اقدام به واریز مبلغ اشاره شده به حساب این افراد کرده است.

وی افزود: همچنین در مرحله بعدی نیز یک میلیون و 600 هزار نفر برای دریافت وام یک میلیون تومانی شناسایی و به سازمان برنامه و بودجه برای واریز مبلغ ارسال خواهد شد که به زودی لیست این افراد مشخص و ارسال خواهد شد.

شمس همچنین درباره واریز مبلغ 100 هزار تومان کمک معیشتی به حساب 11 میلیون سرپرست خانوار گفت: این افراد شامل 29 میلیون و 700 هزار نفر خواهند بود که بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا قرار است 4 ماه و تا پایان سال مبلغ 100 هزار تومان هر ماه به حساب هر یک از اعضای خانوار خود دریافت کنند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت رفاه ادامه داد: در حال حاضر مراحل آخر شناسایی این افراد در حال انجام است و به زودی لیست نهایی برای سازمان برنامه و بودجه ارسال می‌شود و در نهایت مبلغ 100 هزار تومان به حساب آنها ارسال خواهد شد.

وی یادآور شد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا این افراد در آذر، دی، بهمن و اسفند هر ماه به تعداد اعضای خانوار خود مبلغ 100 هزار تومان دریافت خواهند کرد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcaa6n0.49nmw15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین