تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰
جالب است ۰

ایپام تحولی نو در حوزه تراکنش‌های اینترنتی

شرکت ایپام تنها شرکت تخصصی تراکنش مالی در حوزه گردشگری است.
شرکت ایده پرداز دانش‌نوین آرشام شرکتی دانش‌بنیان است که از سال ۹۸ فعالیت خود را در زمینه فینتک و بانکداری الکترونیک آغاز کرده است و در این مدت در حوزه صنعت گردشگری و بانکداری گردشگری تمرکز داشته است.
ایپام تحولی نو در حوزه تراکنش‌های اینترنتی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،علیرضا صدری مدیر توسعه کسب و کار شرکت ایده‌پرداز دانش‌نوین آرشام (ایپام) با بیان اینکه ایپام تمام مجوزهای لازم برای فعالیت در بانکداری الکترونیک را اخذ کرده‌است؛ گفت: این شرکت با همکاری نزدیک بانک گردشگری تحولی نو را در زمینه فعالیت‌های گردشگری و تراکنش‌های آن ایجاد کرده‌است.

  وی با تاکید بر اینکه فعالیت ایپام بر توسعه پایدار در زمینه گردشگری و هتل‌داری متمرکز است؛ گفت: ارائه راهکارهای مالی معتبر و ارائه خدمات مالی در حوزه گردشگری در کنار ارائه محصولات مالی جدید از مهم‌ترین اهداف شرکت ایپام است.   صدری با اشاره به وجود رقبای جدی در زمینه تراکنش‌های آنلاین؛ گفت: ایجاد بستر مطمئن و کارآمد در زمینه گردشگری آنلاین و تراکنش‌های مناسب مالی با استفاده از فناوری‌های نوین و منابع انسانی کارآمد از مهم‌ترین دغدغه‌های ایپام است.   وی ارائه محصولات استراتژیک گردشگری را یکی از حوزه‌های فعالیت ایپام دانست و افزود: خدمات ایپام به صنعت گردشگری محدود نشده‌است و ایپام سعی خواهد کرد هم‌راستا با تامین نیازهای صنعت گردشگری، نیازهای مختلف در زمینه فعالیت‌های مالی آنلاین را نیز تامین کند.   مدیر توسعه کسب و کار شرکت ایده‌پرداز دانش‌نوین آرشام (ایپام) با بیان اینکه مقاومت‌های سنتی بانک‌ها و مقررات سخت‌گیرانه از چالش‌های جدی فعالیت در این زمینه است؛ افزود: به پشتوانه دستاوردهای شرکت ایپام و معرفی محصولات جدید علاوه‌بر توسعه شرکت، ایپام تصاحب سهم بیشتری از مارکتینگ را نیز هدف‌گذاری کرده‌است.   وی توسعه سرویس‌های خدماتی از جمله اینترنت اشیاء و تکمیل پازل سرویس‌های خدماتی را از برنامه‌های ایپام در آینده نزدیک دانست و گفت: درکنار مجوز شاهکار، از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پرداخت یاری و پرداخت سازی، مجوزهای دانش‌بنیان و اتصال به شاپرک کیف پول الکترونیک نیز از مجوزهای ایپام هستند.   صدری احراز هویت مشتری یا KYC را از چشم‌اندازهای فعالیت ایپام در آینده دانست و گفت: این شرکت باشگاه مشتریان گردشگری را گسترش خواهد داد و در حوزه فینتک بیشتر فعالیت خواهد کرد.   مدیر توسعه کسب و کار شرکت ایده‌پرداز دانش‌نوین آرشام (ایپام) گفت: ایپام با ایجاد مرکز نوآوری تخصصی در بستر فینتک علاوه‌بر حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری سرمایه خطرپذیر را نیز در این زمینه پوشش خواهد داد و این فعالیتی است که تا به حال در کشور سابقه نداشته است.   وی با تاکید بر اینکه ایپام همچنین از استارتاپ‌ها نیز حمایت خواهد کرد، گفت: وجه تمایز اصلی شرکت ایپام در حوزه پرداخت بازار هدف آن است.   صدری افزود: شرکت‌های فعالیت در حوزه پرداخت بازار هدف گسترده‌ای دارند ولی ایپام فقط بر روی بازار گردشگری متمرکز است و همین امر باعث می‌شود، فعالین این صنعت اطمینان بیشتری به این سامانه تخصصی داشته باشند.   وی حمایت و همکاری بانک گردشگری از ایپام را از دیگر وجوه تمایز این سامانه با سایر سامانه‌ها دانست و گفت: محصولات متنوع ایپام در حوزه فینتک بستر لازم برای فعالیت‌های بسیار گسترده ایپام در حوزه پرداخت را فراهم کرده است. https://ipaam.ir
https://sarmayegozarionline.ir/vdcjavea.uqeiyzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین