کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ایپام تحولی نو در حوزه تراکنش‌های اینترنتی

شرکت ایپام تنها شرکت تخصصی تراکنش مالی در حوزه گردشگری است.

18 آذر 1399 ساعت 11:30

شرکت ایده پرداز دانش‌نوین آرشام شرکتی دانش‌بنیان است که از سال ۹۸ فعالیت خود را در زمینه فینتک و بانکداری الکترونیک آغاز کرده است و در این مدت در حوزه صنعت گردشگری و بانکداری گردشگری تمرکز داشته است.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،علیرضا صدری مدیر توسعه کسب و کار شرکت ایده‌پرداز دانش‌نوین آرشام (ایپام) با بیان اینکه ایپام تمام مجوزهای لازم برای فعالیت در بانکداری الکترونیک را اخذ کرده‌است؛ گفت: این شرکت با همکاری نزدیک بانک گردشگری تحولی نو را در زمینه فعالیت‌های گردشگری و تراکنش‌های آن ایجاد کرده‌است.

  وی با تاکید بر اینکه فعالیت ایپام بر توسعه پایدار در زمینه گردشگری و هتل‌داری متمرکز است؛ گفت: ارائه راهکارهای مالی معتبر و ارائه خدمات مالی در حوزه گردشگری در کنار ارائه محصولات مالی جدید از مهم‌ترین اهداف شرکت ایپام است.   صدری با اشاره به وجود رقبای جدی در زمینه تراکنش‌های آنلاین؛ گفت: ایجاد بستر مطمئن و کارآمد در زمینه گردشگری آنلاین و تراکنش‌های مناسب مالی با استفاده از فناوری‌های نوین و منابع انسانی کارآمد از مهم‌ترین دغدغه‌های ایپام است.   وی ارائه محصولات استراتژیک گردشگری را یکی از حوزه‌های فعالیت ایپام دانست و افزود: خدمات ایپام به صنعت گردشگری محدود نشده‌است و ایپام سعی خواهد کرد هم‌راستا با تامین نیازهای صنعت گردشگری، نیازهای مختلف در زمینه فعالیت‌های مالی آنلاین را نیز تامین کند.   مدیر توسعه کسب و کار شرکت ایده‌پرداز دانش‌نوین آرشام (ایپام) با بیان اینکه مقاومت‌های سنتی بانک‌ها و مقررات سخت‌گیرانه از چالش‌های جدی فعالیت در این زمینه است؛ افزود: به پشتوانه دستاوردهای شرکت ایپام و معرفی محصولات جدید علاوه‌بر توسعه شرکت، ایپام تصاحب سهم بیشتری از مارکتینگ را نیز هدف‌گذاری کرده‌است.   وی توسعه سرویس‌های خدماتی از جمله اینترنت اشیاء و تکمیل پازل سرویس‌های خدماتی را از برنامه‌های ایپام در آینده نزدیک دانست و گفت: درکنار مجوز شاهکار، از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پرداخت یاری و پرداخت سازی، مجوزهای دانش‌بنیان و اتصال به شاپرک کیف پول الکترونیک نیز از مجوزهای ایپام هستند.   صدری احراز هویت مشتری یا KYC را از چشم‌اندازهای فعالیت ایپام در آینده دانست و گفت: این شرکت باشگاه مشتریان گردشگری را گسترش خواهد داد و در حوزه فینتک بیشتر فعالیت خواهد کرد.   مدیر توسعه کسب و کار شرکت ایده‌پرداز دانش‌نوین آرشام (ایپام) گفت: ایپام با ایجاد مرکز نوآوری تخصصی در بستر فینتک علاوه‌بر حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری سرمایه خطرپذیر را نیز در این زمینه پوشش خواهد داد و این فعالیتی است که تا به حال در کشور سابقه نداشته است.   وی با تاکید بر اینکه ایپام همچنین از استارتاپ‌ها نیز حمایت خواهد کرد، گفت: وجه تمایز اصلی شرکت ایپام در حوزه پرداخت بازار هدف آن است.   صدری افزود: شرکت‌های فعالیت در حوزه پرداخت بازار هدف گسترده‌ای دارند ولی ایپام فقط بر روی بازار گردشگری متمرکز است و همین امر باعث می‌شود، فعالین این صنعت اطمینان بیشتری به این سامانه تخصصی داشته باشند.   وی حمایت و همکاری بانک گردشگری از ایپام را از دیگر وجوه تمایز این سامانه با سایر سامانه‌ها دانست و گفت: محصولات متنوع ایپام در حوزه فینتک بستر لازم برای فعالیت‌های بسیار گسترده ایپام در حوزه پرداخت را فراهم کرده است. https://ipaam.ir


کد مطلب: 75107

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/75107/ایپام-تحولی-نو-حوزه-تراکنش-های-اینترنتی

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir