تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۸
جالب است ۰
معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر پیگیری جدی برای تامین کالاهای اساسی و دارو برای سه ماه پایانی سال، گفت: با دریافت‌کنندگان ارز ۴۲۰۰تومانی که کالا وارد نکردند، برخورد جدی می‌شود.
تامین کالاهای اساسی و دارو برای سه ماه پایان سال با جدیت پیگیری شود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، اسحاق جهانگیری در جلسه تامین ارز کالاهای اساسی و ضروری با تاکید بر ضرورت تامین کالاهای اساسی و دارو به‌ ویژه در سه ماهه پایانی سال، از دستگاه‌های ذیربط خواست نسبت به تامین کالاهای اساسی و دارو پیگیری مستمر و مجدانه داشته باشند.

معاون اول رییس جمهوری همچنین بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق جهت تامین کالاهای اساسی و دارو برای سال 1400 تاکید کرد و گفت: لازم است میزان کالاهای اساسی و دارو و همچنین ارز مورد نیاز برای سال 1400 برآورد شود تا تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردد.

جهانگیری با اشاره به برخی گزارشی‌ها درباره افرادی که از سال 98 ارز 4200 تومانی برای واردات دارو و کالای اساسی دریافته کرده اما کالایی به کشور وارد نکرده اند، تصریح کرد: کارگروهی برای شناسایی دقیق این افراد و شرکت‌ها فعال شده و در صورت تایید عدم واردات دارو و کالا به کشور، با آنها برخورد جدی خواهد شد.

در این جلسه که وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، رییس کل بانک مرکزی و رییس سازمان غذا و دارو نیز حضور داشتند، گزارشی از وضعیت ذخایر کالاهای اساسی ارائه و تصمیماتی نیز برای جبران کمبود ذخایر برخی اقلام و کالاها اتخاذ شد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcc0xqm.2bqpm8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما