تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۲
جالب است ۰
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راستای برنامه فروش املاک مازاد خود، یک قطعه زمین محصور شده واقع در شهرستان دماوند را به قیمت پایه ۱۳۰ میلیارد ریال در تاریخ ۹ آذر ماه امسال در بورس کالای ایران روی میز فروش می گذارد.
عرضه یک قطعه زمین از سوی وزارت دفاع در بورس کالا + اطلاعیه
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،براساس اطلاعیه بازار املاک و مستغلات بورس کالای ایران، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با پذیرش یک قطعه زمین به مساحت ۳۶۲۳.۴۵ مترمربع دارای سند شش دانگ واقع در شهرستان دماوند به قیمت پایه ۱۳۰ میلیارد ریال، آمادگی خود را برای فروش املاک مازاد در بورس کالای ایران را اعلام کرد.

تضمین متقاضیان خرید برای شرکت در حراج مبلغ ۳.۹ میلیارد ریال معادل سیصد و نود میلیون تومان (۳ درصد قیمت پیشنهادی فروشنده) به صورت واریز وجه نقد یا تودیع ضمانت نامه بانکی در نظر گرفته شده است. مهلت واریز وجه تضمین و ثبت درخواست جهت شرکت در حراج نیز تا پیش از پذیرفته شدن بهترین قیمت پیشنهادی و انجام معامله خواهد بود.

نوع تسویه این عرضه که ۹ آذر ماه در تابلوی املاک و مستغلات بورس کالا انجام می شود، به صورت نقدی و اعتباری بوده و خریدار نهایی به عنوان برنده حراج، ظرف ۱۰ روز کاری بعد از تاریخ انجام معامله فرصت دارد ۴۰ درصد بخش نقدی را به حساب عملیاتی بورس کالا واریز کند.

براساس شرایط مندرج در اطلاعیه عرضه این ملک در خصوص مهلت و نحوه تقسیط و وثایق مورد نیاز توسط خریدار، در مرحله دوم نیز برنده حراج باید معادل ۴۰ درصد از ثمن معامله را ظرف مدت حداکثر ۹۰ روز پس از تنظیم مبایعه نامه و همزمان با تحویل ملک به خریدار واریز نماید. در مرحله سوم نیز معادل ۲۰ درصد از ثمن معامله ظرف مدت حداکثر ۱۸۰ روز پس از تنظیم مبایعه نامه و همزمان با انتقال سند مالکیت به نام خریدار باید از سوی برنده حراج به فروشنده پرداخت شود.

سررسید تحویل نیز ۹۰ روز پس از تنظیم مبایعه نامه و ارایه سند تسویه خارج از پایاپای اعلام شده است.

این گزارش می افزاید، متقاضیان خرید این ملک می توانند در ساعت اداری از تاریخ ۱۳۹۹.۰۸.۲۵ لغایت ۱۳۹۹.۰۹.۰۹ به استثنای ایام تعطیل و با هماهنگی قبلی با شماره تلفن ۰۲۱۲۳۸۳۲۵۳۷ از این ملک بازدید کنند.

شرایط مبایعه نامه و گزارش هیات کارشناسی دادگستری در فایل پیوست قابل مشاهده است.

1- فایل یک

2- فایل دو



https://sarmayegozarionline.ir/vdcevf8f.jh8eoi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما