تاریخ انتشار :جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۹
جالب است ۰
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران:

هنوز خبری از واگذاری سهام شستا به بازنشستگان نیست

دهقان کیا گفت: هنوز خبری از موضوع واگذاری ۲ درصد از سهام شستا به بازنشستگان تأمین اجتماعی نیست و فقط صحبت‌هایی مطرح شده بود.
هنوز خبری از واگذاری سهام شستا به بازنشستگان نیست
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران درباره آخرین وضعیت واگذاری 2 درصد سهام شستا به بازنشستگان تأمین اجتماعی، اظهار کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که 2 درصد سهام شستا به بازنشستگان تأمین اجتماعی واگذار می‌شود، اما عملا اتفاقی نیفتاده است.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران تصریح کرد: در حال حاضر بازنشستگان تأمین اجتماعی با مسائل و مشکلاتی روبه رو هستند و بهتر است به جای کمک‌های نقدی کمی از سهام‌های خودشان را به آن‌ها واگذار کنند تا سرمایه به روز و دائمی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه قرار بود از سهام‌های ارزنده شستا که در بورس هم عرضه شده به بازنشستگان سودی تعلق گیرد، گفت: قرار بود که سود سهام‌ها به حساب بازنشستگان واریز شود، اما زمان واریز سهام‌ها مشخص نبود که به صورت ماهانه یا 3 ماه یکبار و ... به بازنشستگان داده شود.

دهقان کیا با بیان اینکه هنوز خبری از این موضوع نیست و فقط صحبت‌هایی مطرح شده است، افزود: تورم سرسام آور بالا رفته است و باتوجه به اینکه دستمزد کارگران نیز افزایش نمی‌یابد، حداقل با واگذاری بخشی از سهام شستا به بازنشستگان شاید تاحدودی بتوانیم به معیشت آن‌ها کمک کنیم.

گفتنی است؛ پیش از این حامد شمس رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته بود: با موافقت هیأت امنای تأمین اجتماعی 2 درصد باقی مانده از سهام شستا با هماهنگی بورس به بازنشستگان و مستمری‌بگیران واگذار خواهد شد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjvaea.uqexvzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین