تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱
جالب است ۰
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه محرومیت زدایی در بخش صنعت کشور، با اولویت استان های کمتر توسعه یافته صورت خواهد گرفت.
اولویت‌های صنعتی در دولت دوازدهم/مناطق کمتر توسعه یافته در دستور
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،به نقل از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، منصور معظمی تصریح کرد : سازمان گسترش در صنعت کشور اثرگذاری بزرگی دارد و در راستای بازآفرینی نقش ایدرو در کشور ، باید در جهت مسائلی که بیشتر جنبه نوآوری و خلاقیت دارند و بخش خصوصی در آن حضور ندارد ، حرکت کنیم .

ویبا اشاره به درخواست نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ایجاد صنایع در مناطق خود ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت هم از ایدرو جهت اقدام در محرومیت زدایی در بخش صنعت کشور در استان های کمتر توسعه یافته انتظار دارد و از اهم برنامه های این وزارتخانه قرار گرفته است .

معظمی افزود: در راستا انتظار می رود مجلس قوانینی که ایدرو را در حرکت و هدایت صنعت کشور محدود کرده ، تغییر دهد .

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره نیاز کشور به جذب سرمایه خارجی و ایجاد اشتغال تصریح کرد : برای یک اقدام و فعالیت هزاران سوال مطرح می شود، ولی برای انجام آن هیچ کمکی نمی شود. چرا برای سرمایه گذاری در این کشور و جذب آن کمک نمی شود .

رئیس هیات عامل ایدرو، توجه و نگاه ویژه دکتر شریعتمداری و انتظار ایشان از ایدرو را مثبت خواند و گفت : وقتی می توانیم برای ده هزار نفر در پروژه های سال ۹۶ ایدرو شغل ایجاد کنیم، باید هر چه سریعتر این موضوع را گسترش و توسعه دهیم چون دغدغه اصلی نظام اشتغال است و ایدرو به عنوان یک سازمان استراتژیست و سیاست گذار و اجرا کننده این امر است و وظیفه ایدرو توسعه و هدایت صنعت کشور است .

معظمی در پایان خطرنشان کرد : انتظار از ایدرو در حال حاضر جهش است و این سازمان باید برای حضور بهتر و هوشمندانه تر در حوزه صنعت ، بازوی مطالعاتی خود را تقویت کند و تا بتواند گام های موثر تری در حوزه های راهبردی بردارد .

https://sarmayegozarionline.ir/vdcc.eqma2bq00la82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما