تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۰
جالب است ۰
شرکت بورس تهران به منظور کاهش هیجان‌های موجود در بورس، اطلاعیه‌ای جدید ابلاغ کرد که براساس آن از فردا (سه‌شنبه) شاهد دو تغییر مهم در معاملات این بازار خواهیم بود.
دو تغییر مهم در معاملات بورس از فردا
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین و به نقل از بازار سرمایه ایران، «محمود گودرزی» معاون بازار شرکت بورس تهران با اشاره به برخی از تغییرات اعمال شده در معاملات بازار سهام گفت: طی اطلاعیه‌ای که منتشر می‌شود امکان انجام معاملات روزانه از فردا میسر خواهد شد و همه سرمایه‌گذاران می‌توانند روزانه به خرید و فروش بپردازند.

در مهرماه دستورالعمل جدیدی مبنی بر ممنوعیت نوسان‌گیری روزانه در بازار سرمایه ابلاغ شد که از پنجم مهرماه اجرایی و براساس آن اعلام شد: فروش سهام خریداری شده در همان روز امکان‌پذیر نیست.

حال براساس اطلاعیه جدید این دستورالعمل حذف شده است.

گودرزی افزود: از فردا تغییراتی در پیش‌گشایش بازار نیز اعمال می‌شود که بر اساس آن، پیش‌گشایش از ساعت هشت و ۴۵ دقیقه تا هشت و ۵۵ دقیقه خواهد بود و از ساعت هشت و ۵۵ دقیقه تا ساعت ۹ امکان هیچ‌گونه ویرایش و حذفی وجود ندارد.

 زمان پیش‌گشایش معاملات بورس تا امروز (۱۹ آبان‌ماه) به مدت ۳۰ دقیقه و از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه تا ۹ انجام می‌شد، اما این موضوع از سوی مسوولان حاضر در بازار به دلیل هیجان‌های ایجاد شده در معاملات حذف شد و زمان پیش گشایش به ۱۵ دقیقه کاهش یافت.

https://sarmayegozarionline.ir/vdch6-nq.23nkxdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما