تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۹
جالب است ۰
امروز سهامداران شرکت‌های صنعتی آما، فنرسازی زر و تولیدی کاشی تکسرام در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنعتی مینو، دامداری تلیسه نمونه و تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۸/۱۸
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت 22هزار و 401واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و 240هزار و 485واحد به کار خود پایان داد و بیش از 2میلیارد و 347میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 2هزار و 288میلیارد تومان در 275هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های صنعتی آما، فنرسازی زر و تولیدی کاشی تکسرام بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های تولید محور خودرو، مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر و بانک صادرات ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند. 

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 838میلیون ورقه به‌ارزش یک هزار و 801میلیارد تومان در 164هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 273واحد افت کرد و در ارتفاع 15هزار و 617واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنعتی مینو، دامداری تلیسه نمونه و تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های کشاورزی و دامپروری بینالود، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و کشت و صنعت دام قیام اصفهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcba0bz.rhba8piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین