تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۴۹
جالب است ۰
عظیم ثابت مدیر عامل کارگزاری بانک سپه: اگر طبق نظرسنجی ها بایدن پیروز انتخابات شود دلار تا حدودی در بازار تحت فشار قرار میگیرد.
قیمت دلار در ایران تحت تاثیر انتخابات در امریکا
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین عظیم ثابت مدیر عامل کارگزاری بانک سپه در پاسخ به این سوال که وضعیت دلار در آینده و تاثیر آن روی بورس را چگونه ارزیابی میکنید پاسخ داد: وضعیت دلار در حال حاضر تا حدودی بستگی به انتخابات امریکا دارد و با توجه به اینکه هنوز مشخص نیست کدام یک از کاندید های دموکرات یا جمهوری خواه انتخاب میشوند، پیشبینی کار سختی است؛ هرچند که نظرسنجی ها تا کنون بایدن را جلوتر میداند، اما ممکن است تا لحظه آخر همه چیز تغییر کند.

عظیم ثابت با اشاره به چشم انداز مثبتی که بعدا ممکن است اتفاق بیوفتد، افزود: مشخص نیست چه زمانی روابط ایران و امریکا منطقی تر شود و مسئله بازگشت به برجام اتفاق بیوفتد. 

وی اضافه کرد که بازارها به طور کلی آینده را معامله میکنند و احتمال میدهیم اگر دلار پایین بیاید، بازارهای دیگر را هم تحت تاثیر قرار دهد. مدیر عامل کارگزاری بانک سپه تصریح کرد: گرچه پیشبینی میشود که بازار سرمایه این دست از اتفاقات را در خود پیشخور کرده باشد و چون در طی سه ماه گذشته بازار روند اصلاحی به خود گرفته است، کاهش خاصی در حال حاضر پیشبینی نمیشود ولی مابقی بازارها مثل بازار مسکن و سکه ممکن است اُفت داشته باشند. ثابت در پایان خاطرنشان کرد: اگر ترامپ پیروز میدان باشد، ما احتمالا روند افزایشی قیمت دلار را خواهیم داشت.
https://sarmayegozarionline.ir/vdchzmnq.23nkzdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین