تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۲
جالب است ۰
جشنواره شهید رجایی ۹۹ برترین های خود را شناخت؛

سازمان بورس در جشنواره شهید رجایی برگزیده شد

سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان سازمان برگزیده در بعد شاخص‌های اختصاصی در جشنواره شهید رجایی معرفی و امروز تندیس خود را دریافت کرد.
سازمان بورس در جشنواره شهید رجایی برگزیده شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین و به نقل از  پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) ، سازمان اداری و استخدامی کشور دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی سال جاری را اعلام کرد که بر اساس آن، سازمان بورس و اوراق بهادار ، بعد از گمرک جمهوری اسلامی ایران به عنوان سازمان وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی در بعد شاخص‌های اختصاصی برگزیده شد و امروز مورد تجلیل قرار گرفت .

در این مراسم که امروز  با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهور ، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی ، معاونان و مدیران تابعه این وزارتخانه  برگزار شد، سازمان بورس و اوراق بهادار، تندیس برتر جشنواره را دریافت کرد .

خاطرنشان می شود، دستگاه‌های اجرایی کشور به‌صورت سالیانه بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفته و از دستگاه‌های برتر در هفته دولت با حضور رئیس جمهوری و سایر مقامات در قالب جشنواره شهید رجایی قدردانی می‌شود؛ امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت مصوبات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری مراسم‌ها و تجمعات، برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی لغو شد.

بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ دستگاه‌های برگزیده جشنواره شهید رجایی امسال،  وزارت نیرو،  دستگاه برگزیده از نظر رشد عملکرد نسبت به سال قبل،  وزارتخانه‌های نفت و ارتباطات،  دستگاه برگزیده بر اساس تحقق اهداف دوساله برنامه جامع اصلاح نظام اداری و وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، کشور و وزارت بهداشت به عنوان دستگاه منتخب دفتر رییس‌جمهوری معرفی شدند. 

براساس این گزارش، شرکت مادرتخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور، سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت تولید نیروی برق حرارتی، سازمان‌های برگزیده به لحاظ رشد عملکرد نسبت به سال قبل،  گمرک جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان سازمان وابسته برگزیده در بعد شاخص‌های اختصاصی بودند. 

https://sarmayegozarionline.ir/vdciw5ay.t1a532bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما