تاریخ انتشار :شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۴
جالب است ۰
در جلسه پایش عملکرد صندوق بیمه معدن اعلام شد

عملکرد شش ماهه صندوق بیمه معدنی از کل سال ٩٨ فراتر رفت

به گفته قائم مقام هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، علیرغم تمام مشکلات از جمله همه‌گیری و شیوع ویروس کرونا، عملکرد صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی در نیمه نخست امسال، بیش از عملکرد کل سال ۱۳۹۸ بوده است.
عملکرد شش ماهه صندوق بیمه معدنی از کل سال ٩٨ فراتر رفت
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین و به نقل از ایسنا

طبق اعلام ایمیدرو، عباس نعیمی در جلسه پایش عملکرد صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی که امروز به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه، انواع بیمه‌نامه به ارزش ۳۹۰ میلیارد تومان آماده صدور است؛ اظهار کرد: این در حالی است که کل عملکرد صندوق بیمه معدن در سال ۱۳۹۸، ارزش بیمه نامه‌های صادره به ۳۵۰ میلیارد تومان رسیده بود؛ آمار نشان می‌دهد که عملکرد صندوق در نیمه نخست امسال از مجموع سال ۱۳۹۸ بیشتر بوده است. علاوه براین در شش ماهه ابتدایی امسال، ۲۹۲ میلیارد تومان نیز بیمه‌نامه برای معادن بخش خصوصی صادر شده است.

قائم مقام هیات عامل ایمیدرو، میزان کل تعهدات صندوق را از ابتدای تاسیس، ۷۷۵ میلیارد تومان اعلام کرده و گفت:‌ خوشبختانه روند فعالیت‌ها به گونه‌ای بوده که مشکل خاصی در وصول مطالبات وجود ندارد. ضمن اینکه برنامه افزایش سرمایه این صندوق از سوی ایمیدرو، ‌ مطرح شده و خواستار تسریع در فراهم شدن زمینه لازم برای افزایش سرمایه این نهاد پشتیبان معادن هستیم. باتوجه به گسترش فعالیت‌های ایمیدرو طی دو سال اخیر، خواستار هم‌راستایی ارائه خدمات بیمه‌ای برای بخش‌های مختلف از جمله اکتشافات، زیربناها، معادن کوچک نیز هستیم.

خدمات جدید صندوق بیمه معدن در راه است

در ادامه این جلسه، فرید دهقانی-مدیر عامل صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی، ضمن اشاره به همکاری صندوق با شرکت‌های های تک و استارت‌آپ‌ها در بخش معدن به منظور توسعه پوشش بیمه‌ای از فعالیت‌های این حوزه، اظهار کرد: اعطای یارانه سود تسهیلات مربوط به فعالیت‌های این بخش، از جمله اقداماتی است که در حال بررسی قرار داریم.

وی افزود: صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی در راستای تامین مالی نیز برنامه‌هایی در نظر دارد و صدور بیمه‌نامه‌های اعتباری به منظور تامین منابع مالی از بازار سرمایه (اوراق مرابحه)، ‌ در دستور کار قرار دارد.

دهقانی اعلام کرد: با سازمان بورس نیز در حال مذاکره هستیم به صورتی که این صندوق به عنوان رکن ضامن معرفی شود. همچنین برنامه پیاده‌سازی سیستم اعتبارسنجی مشتریان توسط این صندوق نیز در برنامه‌های صندوق قرار دارد که مشاور این طرح، انتخاب شده و در حال نهایی کردن برنامه برای پیاده‌سازی هستیم.

در ادامه مدیر عامل صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی، گزارشی نیز درباره اجرای مدیریت ارتباط با مشتری، ‌ پیاده سازی نظام بودجه عملیاتی و ... ارائه داد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdceoe8f.jh8ezi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین