تاریخ انتشار :شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۲
جالب است ۰
نسبت به دوره مشابه گذشته؛

"سمگا" به سود رسید

گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۸۳۰ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که زیان هر سهم ۵۴ ریال اعلام شده بود، از سودسازی در هر سهم حکایت دارد.
"سمگا" به سود رسید
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،به نقل از سنا

گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران با سرمایه ثبت شده ۳ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۳ هزار و ۷۳۶ میلیارد و ۳۶۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۸۳۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان سال را با افزایش ۸۴ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۲ هزار و ۷۵۶ میلیارد و ۷۷۶ میلیون ریال محاسبه کرده است.

یادآوری می‌شود "سمگا" در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، زیان هر سهم را مبلغ ۵۴ ریال و زیان خالص را ۱۶۳ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران در دوره یاد شده، با افزایش یک هزار و ۱۶۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به یک هزار و ۵۶۸ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش یک هزار و ۱۶۱ میلیارد و ۸۶۹ میلیون ریال معادل یک هزار و ۵۶۵ میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال محاسبه شد.

"سمگا" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۶ هزار و ۴۴۰ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال به مبلغ معادل ۱۰ هزار و ۲۳۱ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۳ هزار و ۷۹۱ میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال سود کسب کرد.

گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴ هزار و ۶۹۵ میلیارد و ۴۱۸ میلیون ریال خریداری کرد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcgyx9u.ak9w34prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین