تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۲
جالب است ۰
زرندی: «راه‌اندازی ۷ هلدینگ سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و ۳ هلدینگ در بخش معدن هدف‌گذاری شده و گام‌های اولیه با اعمال ملاحظات قانونی در این خصوص برداشته شده که به زودی عملیاتی می شود.»
۱۰ هلدینگ سرمایه‌گذاری صنعت و معدن در بورس راه‌اندازی می‌شود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،سعید زرندی در جلسه تاسیس شرکت سهامی عام در بخش معادن و صنایع معدنی که با حضور نمایندگان شرکت‌های بزرگ معدنی و صنایع معدنی و همچنین صندوق‌های سرمایه گذاری مرتبط با این شرکت ها برگزار شد؛ افزود: سرمایه گذاری یکی از نیازهای اصلی امروز حوزه معادن کشور است.

وی اضافه کرد: در همین راستا در حال تشکیل هلدینگ های سرمایه گذاری هستیم که بازار سرمایه در قالب شرکت‌های سهامی عام پروژه این فرصت را فراهم کرده است.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت تصریح کرد: هدایت نقدینگی موجود و سرمایه های سرگردان  به بازار سرمایه  و بخش های مولد کشور در اولویت امروز وزارت صنعت معدن و تجارت است.

وی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت هم در بخش تولید و هم در حوزه معادن توجه ویژه‌ای به این منابع داشته و از اواخر سال گذشته برنامه های مشخصی را در این خصوص پیشنهاد و ارائه کرده است.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: در حوزه معادن این مهم در خصوص تمام محصولات معدنی و زنجیره ارزش تولید آنها با جدیت تمام دنبال می شود.

فراخوان معادن خصوصی برای استفاده از ظرفیت‌های بازارسرمایه

زرندی با تقدیر از استقبال خوب نمایندگان شرکت‌های بزرگ معدنی و صنایع معدنی کشور از این پروژه، اضافه کرد: طی فراخوانی از معادن بخش خصوصی دعوت کردیم تا از ظرفیت بازار سرمایه در قالب عرضه اولیه و انتشار اوراق استفاده کنند و تاکنون حدود ۵۰۰ معدن از این موضوع استقبال کرده و در جلسات مشاوره شرکت می‌کنند.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در پایان تصریح کرد: اگر در سال ۹۹ بتوانیم مقدمات ورود ۵۰ معدن را به بازار سرمایه فراهم کنیم، در عمل کار بسیار مهمی در این بخش شکل گرفته و می تواند مقدمه ای برای برنامه ریزی در این خصوص برای سال های آینده باشد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcd5f05.yt0x56a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما