تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۶
جالب است ۰
معاون طرح و برنامه در مراسم تودیع و معارفه معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت:

مهمترین اولویت پیش‌روی وزارت صمت موضوع بازار است

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در مراسم تودیع و معارفه معاون بازرگانی داخلی این وزارتخانه تاکید کرد: اولویت نخست و مهمترین مسئله پیش روی امروز وزارت صمت موضوع بازار است.
مهمترین اولویت پیش‌روی وزارت صمت موضوع بازار است
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،سعید زرندی گفت: مسئولیت اصلی بازار در وزارت صمت نیز با معاونت بازرگانی داخلی است و با توجه به سوابق و تجربیات قبلی آقای عباس قبادی جای امیدواری است، امور بیش از پیش بهبود یابد.

وی افزود: پیچیدگی‌های تنظیم بازار در شرایط حاضر و با لحاظ همه جوانب و شاخص‌های کلان اقتصادی کشور، باید انجام شود و در همین راستا هماهنگی جامع بین بخش‌ها و حتی بین دستگاه‌های مختلف و حوزه نظارتی و اصناف یک ضرورت غیر قابل انکار است.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت با اشاره به ضرورت تکمیل و راه‌اندازی همه سامانه های مربوط به لجستیک و توزیع در بخش بازرگانی کشور گفت: متولی این موضوع معاونت بازرگانی داخلی است که باید در این خصوص همت بیشتری به خرج دهد و اقدامات قبلی هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

زرندی افزود: ارتباط موثر و تنگاتنگ معاونت بازرگانی داخلی با اصناف در روند تنظیم بازار بسیار گره‌گشا است.

وی اضافه کرد: شفاف‌سازی رویه ها یکی از ملزومات کاری معاونت بازرگانی داخلی است و با توجه به تاکیدات ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت، باید موضوع بازار با نگاه جدید و با اولویت کاهش آسیب به اقشار ضعیف در دستور کار معاونت بازرگانی داخلی قرار گیرد.

گفتنی است؛ با حکم علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، عباس قبادی به عنوان معاون بازرگانی داخلی این وزارتخانه منصوب شد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdchzznq.23niqdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما