تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۲
جالب است ۰
شورای اطلاع رسانی بازار سرمایه صبح امروز ۲۷ مهرماه در محل ساختمان بورس تهران واقع در سعادت آباد با محوریت فرهنگ سازی، ارتقای دانش مالی و آموزش برگزار شد.
پیش گشایش، برنامه ای برای آموزش بیشتر
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، امیرحامد رضایی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس با بیان مطلب بالا گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و هم افزایی ارکان بازار سرمایه و صدا و سیما، برنامه پیش گشایش به طور اختصاصی از شبکه ایران کالا پخش و به بررسی و اطلاع رسانی بازار سرمایه می پردازد.

وی ادامه داد: می توان امیدوار بود با تشریک مساعی ارکان بازار سرمایه و برگزاری دوره های آموزشی و هم افزایی صدا و سیما، دانش مالی عموم جامعه افزایش یابد و مردم با آگاهی بیشتر در بازار سرمایه اقدام به سرمایه گذاری کنند.

صبح امروز مورخ ۲۷ مهرماه ۹۹، شورای اطلاع رسانی بازار سرمایه با حضور سیاوش وکیلی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار، بهنام بهزادفر، سرپرست شرکت اطلاع رسانی، روح الله دهقان، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری و مدیران روابط عمومی ارکان بازار سرمایه در محل ساختمان جدید بورس تهران واقع در سعادت آباد برگزار شد و موضوعات فرهنگ سازی، ارتقای دانش مالی و آموزش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

https://sarmayegozarionline.ir/vdceoz8f.jh8wpi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین