تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۸
جالب است ۰
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید کادر مدیریت باشگاه برای پیشبرد اهداف نباید دروغ بگوید.
حبیبی: فکری با تجربه‌ها را دور خودش جمع کند/ کادر مدیریت دروغ نگوید
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،گودرز حبیبی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی تیم استقلال اظهار کرد:‌ آقای فکری استقلالی کامل است و تیم را دوست دارد و علاقه داشت در این شرایط به استقلال کمک کند. خدا کند اطرافیانش به او کمک کنند. من دوست دارم محمود فکری با تجربه‌ها هم دور خودش جمع کند که نتیجه لازم را کسب کند. برای او محمود فکری آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم کادر مدیریت با حمایت‌هایی که انجام می‌دهد بتواند استقلال را در مسیر موفقیت قرار دهد.

او ادامه داد:‌ هنوز کاری انجام نشده و کادر فنی فقط تمرینات رو انجام دادند اما متوجه شدم تغییراتی در کادر فنی اعمال شده و باید این مساله هرچه سریع‌تر انجام شود تا تیم به یک ثبات مشخصی برسد. باید قراردادها هر چه سریع‌تر ثبت شود و بازیکنانی مثل محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی در تیم ماندنی باشند تا شاهد جدای بازیکنان تاثیرگذار تیم نباشیم.

حبیبی افزود: باید از هواداران استقلال تشکر کنم که در هر شرایطی حامی این تیم هستند. باید مقداری بیشتر به این عزیزان بها بدهند و این عزیزان به محمود فکری می‌توانند کمک‌های خوبی کنند. من از هواداران می‌خواهم صبر کنند تا کادر فنی شکل بگیرد. باز هم مدیریت باشگاه خیلی در فضای باشگاه تاثیرگذار است و من از کادر مدیریت در خواست دارم که دروغ نگویند. آن‌ها اگر پول دارند که این را اعلام کنند و در باشگاه تزریق کنند و اگر پولی در کار نیست، دهنشان را ببندند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: ما بازیکنان خوبی داریم که حرف گوش می‌کنند و جوان‌ترهای تیم هم باید از باتجربه‌ها الگو بگیرند. این اواخر بازیکنان به نظر روحی و روانی به هم ریخته بودند اما با وجود اتفاقاتی که افتاده است، شرایط روانی بازیکنان بهتر شده است. اگر وضعیت روحی و روانی بازیکنان به هم نخورد، استقلال بی‌شک یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdccmsqm.2bqie8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما