تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۶
جالب است ۰
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: سامانه یکپارچه اعطای تسهیلات بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی از محل منابع صندوق توسعه ملی و بانک های عامل طرف قرار داد در سایت www.behinyab.ir وزارت صمت راه اندازی شد.
راه‌اندازی سامانه یکپارچه اعطای تسهیلات بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،سعید زرندی گفت: در بهمن ماه سال گذشته و به منظور تامین مالی و تشویق و حمایت از صادرات، بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی توسط معاون اول محترم رئیس جمهور ابلاغ شد.

وی افزود: در راستای هدایت منابع در جهت تحقق اهداف صادراتی و همچنین تسهیل و تسریع در فرایند پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی–صادراتی و به منظور صادارت محصولات اولویت دار به کشورهای هدف، سامانه یکپارچه اعطای تسهیلات بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی از محل منابع صندوق توسعه ملی و بانک های عامل طرف قرار داد در سایت http://www.behinyab.ir وزارت صنعت، معدن و تجارت راه‌اندازی شده است.
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: متقاضیان استفاده از تسهیلات در سامانه موصوف ثبت نام و درخواست آنها به صورت خودکار مورد پردازش قرار گرفته و پس از تایید به یکی از بانک‌های عامل (توسعه صادرات ایران، کشاورزی، توسعه تعاون، صادرات ایران و بانک مشترک ایران و ونزوئلا، جهت تصویب و پرداخت تسهیلات ارسال خواهد شد.
زرندی اعلام کرد: منابع در نظر گرفته شده برای تسهیلات بسته موصوف از منابع صندوق توسعه ملی مبلغ ۲۰.۰۰۰ میلیارد ریال ماست که با لحاظ کردن سهم آورده بانک ها به همین میزان، کل منابع ایجادی به مبلغ ۴۰.۰۰۰ میلیارد ریال خواهد رسید.
گفتنی است؛ تاکنون نیز میزان پرداختی بانک های عامل از منابع بسته حمایت از توسعه صادرات غیر نفتی ۹۸ در مجموع بالغ بر ۱۳ هزار و ۳۲۷ میلیارد ریال برای ۱۱۸ طرح بوده است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdccosqm.2bqi08laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما