تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۶
جالب است ۰
بازارهای آسیایی در معاملات دومین روز کاری هفته با روند افزایشی همراه شدند در حالی که دونالد ترامپ از بیمارستان مرخص شد و چشم انداز بسته محرک مالی در آمریکا نیز مثبت ارزیابی شده است.
رشد شاخص های جهانی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، بازارهای جهانی در معاملات امروز در پی امیدواری نسبت به بسته محرک مالی آمریکا و همچنین ترخیص رئیس کاخ سفید از بیمارستان، با روند افزایشی همراه شدند .

بر اساس این گزارش، شاخص یورواستاکس در این بین با رشد ۰.۲ درصدی رو به رو شد و شاخص آتی داکس نیز ۰.۲ درصد افزایش داشت در این بین شاخص آتی فوتسی لندن هم ۰.۰۶ درصد روند افزایشی را در پیش گرفت.

شاخص های آتی وال استریت هم در پی بهبودی نسبی رئیس دولت آمریکا با روند صعودی همراه شدند و در سوی دیگر قیمت طلا، اوراق قرضه و دلار در مدار نزولی حرکت کردند.

روز گذشته دونالد ترامپ پس از گذراندن دوره سه روزه در بیمارستان به محل کار خود در کاخ سفید بازگشت. وی حال خود را خیلی خوب اعلام کرد اما پزشکان معتقدند هنوز جای نگرانی باقی است.

به این ترتیب، شاخص آسیا پاسفیک با رشد ۰.۶ درصدی همراه شد و شاخص اصلی بورس هنگ کنگ نیز با رشد ۰.۷ درصدی معاملات را ادامه داد در حالی که شاخص نیکی ژاپن ۰.۵ درصد مثبت شد.

تای هو، مدیر تحقیقات بازار موسسه مالی جی پی مورگان دراین خصوص اظهار داشت: بازار نگران این است که آیا کنگره طرح بسته محرک مالی را قبول می کند یا خیر، از طرفی نگرانی از وضعیت سلامتی رئیس جمهور آمریکا و ادامه روند انتخابات این کشور در نیز هالیه ای از ابهام است .

https://sarmayegozarionline.ir/vdcaion0.49n6a15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین