تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۹
جالب است ۰
شرکت سرمایه‌گذاری استان مازندران با سرمایه ۱۸۸,۵۷۲ میلیارد ریال با نماد «وسمازن» به عنوان بیست و پنجمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.
شرکت های سرمایه گذاری استان لرستان و مازندران در بورس تهران درج شدند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،شرکت سرمایه‌گذاری استان مازندران با سرمایه ۱۸۸,۵۷۲ میلیارد ریال با نماد «وسمازن» به عنوان بیست و پنجمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

در راستای اجرای ابلاغیه مقام معظم رهبری به تاریخ ۹ اردیبهشت ۹۹ و آیین نامه اجرایی آزادسازی سهام عدالت مصوب ۴ مرداد ۹۹ شورای عالی بورس و اوراق بهادار، با پذیرش شرکت سرمایه ­‌گذاری استان مازندران به عنوان بیست و پنجمین شرکت سرمایه‌ گذاری استانی و پانصد و هفتاد و چهارمین شرکت در بورس اوراق بهادار تهران موافقت شد.

این شرکت در گروه «سرمایه گذاری ها» و بخش «سایر واسطه‌ گری های مالی» با کد صنعت ۵۶۹۹ و نماد «وسمازن، Vasemazan» در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد .

شایان ذکر است شرکت سرمایه‌گذاری استان مازندران از تاریخ ۳۱  شهریور ۹۹ تحت شماره ۱۱۰۴۴ به عنوان ناشر نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده است.

مدارک و مستندات و اطلاعات مالی شرکت مذکور در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران(کدال) افشا شده است.

خبر دیگر اینکه ، شرکت سرمایه‌گذاری استان لرستان نیز با سرمایه ۹۲,۹۲۰ میلیارد ریال با نماد «وسلرستا» به عنوان بیست و چهارمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

بر اساس مصوبه هیات پذیرش، با پذیرش شرکت سرمایه ‌گذاری استان لرستان به عنوان بیست و چهارمین شرکت سرمایه‌ گذاری استانی و پانصد و هفتاد و سومین شرکت در بورس اوراق بهادار تهران موافقت شد و در گروه «سرمایه‌ گذاری ها» و بخش «سایر واسطه‌ گری های مالی» با کد صنعت ۵۶۹۹ و نماد «وسلرستا، Vaseloresta» در فهرست نرخ­های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

شرکت سرمایه ‌گذاری استان لرستان از تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹  به عنوان ناشر نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده است . مدارک و مستندات و اطلاعات مالی شرکت مذکور در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران(کدال) نیز افشا شده است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcf1ede.w6dy0agiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما