تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۲
جالب است ۰
گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای امسال تا روز بیستم شهریورماه موفق به تولید بیش از ۲۲۰ هزار دستگاه خودرو شده که حکایت از افزایش ۴۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
 افزایش ۴۵ درصدی تولید در ایران خودرو
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،آمار و اطلاعات تولید در بزرگ‌ترین خودروساز کشور نشان می‌دهد از ابتدای امسال تا بیستم شهریورماه 220 هزار و 256 دستگاه خودرو تولید شده است. سال گذشته در همین بازه زمانی 151 هزار و 400 دستگاه تولید و روانه بازار شده بود که امسال حدود 69 هزار دستگاه خودرو بیشتراز این تعداد تولید شده است.

تعداد خودروی تکمیل و تجاری شده نیز در بازه زمانی یادشده 184 هزار دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 24 درصد رشد داشته است.
هرچند در ابتدای اعمال تحریم علیه صنعت خودروی کشور، تامین مواد اولیه و برخی از قطعات با چالش مواجه شد، اما با اجرای نهضت ساخت داخل و تکیه بر توان متخصصان و سازندگان داخلی کشور، شرکت های دانش بنیان و با بهره گیری از توان مراکزی مانند صنایع دفاع،‌ ایران خودرو توانست در یک سال اخیر در داخلی سازی بخشی از مواد و قطعات وارداتی موفق عمل کند و در همین راستا صرفه جویی 137میلیون یورویی را محقق سازد. ایران خودرو تحقق اهداف خودکفایی و تعمیق ساخت داخل قطعات را همچنان دنبال می کند.
امسال، برنامه تولید 500 هزار دستگاه خودرو در دستور کار این خودروساز قرار دارد که با شتاب تولید در نیمه دوم سال، تولید و عرضه این تعداد به راحتی در دسترس خواهد بود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjyiea.uqevazsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما