تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۰
جالب است ۰
تولیدکنندگان نفت خلیج مکزیک آمریکا در روز شنبه تاسیسات دریایی خود را به خاطر نزدیک شدن یک طوفان گرمسیری از سواحل فلوریدا تخلیه کردند.پیش بینی می شود حداکثر سرعت بادهای این طوفان تا هفته آینده به ۸۰ مایل در ساعت (۱۲۹ کیلومتر در ساعت) برسد.
توقف تولید نفت آمریکا در خلیج مکزیک با نزدیک شدن طوفان
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،تولیدکنندگان نفت خلیج مکزیک آمریکا در روز شنبه تاسیسات دریایی خود را  به خاطر نزدیک شدن یک طوفان گرمسیری از  سواحل فلوریدا تخلیه کردند.

شرکتهای چورون و مورفی تخلیه کارگران خود را از سکوهای نفت و گاز دریایی در روز شنبه آغاز کردند. شرکت های رویال داچ شل، بی اچ پی، بریتیش پترولیوم و هس تخلیه کارگران خود را از سکوهای نفت و گاز در روز شنبه آغاز کردند. این شرکت ها روند نزدیک شدن طوفان را به دقت تحت کنترل دارند و برای اتخاذ اقدامات لازم آماده می شوند.

طوفان گرمسیری سالی از فلوریدا عبور کرده و به سمت شرق خلیج مکزیک پیش می آید. آخرین پیش‌بینی مرکز ملی طوفان آمریکا نشان می دهد حداکثر سرعت بادهای این طوفان تا هفته آینده به 80 مایل در ساعت (129 کیلومتر در ساعت) می رسد.

شرکت چورون تخلیه  کارکنان سکوهای «بلایند فیت» و «پترونیوس» را آغاز کرده ولی فعالیت های تولیدی در سایر سکوهای دریایی آن تحت تاثیر قرار نگرفته است.

تاسیسات دریایی خلیج مکزیک آمریکا حدود 17 درصد تولید نفت خام این کشور و 5 درصد تولید گاز طبیعی آن را بر عهده دارد. تولید 1.5 میلیون بشکه در روز نفت از این سکوهای نفتی در ماه گذشته به خاطر طوفان لائورا متوقف شد.

پیش ‌بینی می‌شود طوفان سالی طی روزهای آینده قدرتمندتر شده و به سمت مناطقی بین جنوب شرق لوئیزیانا و آلاباما پیش بیاید.

این دومین طوفان بزرگی است که کمتر از یک ماه به خلیج مکزیک آمریکا می‌رسد. طوفان لائورا با بادهایی با سرعت 150 مایل در ساعت لوئیزیانا را درنوردید، شهرهای ساحلی را ویران کرد و باعث تعطیلی دو پالایشگاه نفتی برای چندین هفته شد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcc0pqm.2bqse8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین