تاریخ انتشار :شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱
جالب است ۰
آمار ماه آگوست منتشر شد:

کاهش ۱.۸ درصدی نرخ بیکاری در آمریکا

گزارش آخرین نرخ بیکاری آمریکا در واپسین ساعات کاری ایالات متحده منتشر شد .
کاهش ۱.۸ درصدی نرخ بیکاری در آمریکا
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،گزارش نرخ بیکاری آمریکا که سر و صدای زیادی را در روز گذشته در بازارهای جهانی ایجاد کرد ، منتشر شد و طی آن نرخ بیکاری در این کشور در ماه آگوست با ۱.۸ واحد درصد کاهش به ۸.۴ درصد رسید.

بر اساس این گزارش، شرکت‌ها در ماه آگوست ۱.۳۷ میلیون نیروی جدید استخدام کرده اند که در این میان، ۲۳۸ هزار مورد آن مربوط به کارگران موقت بوده است.

به این ترتیب، نرخ بیکاری آمریکا به زیر ۱۰ درصد رسیده است. این نرخ در ماه ژوئن، ۱۰.۲ درصد اعلام شده بود.

لیدیا بوسور، تحلیل گر ارشد مدرسه اقتصادی آکسفورد در این خصوص اظهار داشت: بازار کار در آمریکا به یک مرحله بسیار کند و ناپایدار از بهبود اقتصادی رسیده است. از هر دو نفر کارگر اخراج شده یک نفر، هنوز مشغول به کار نشده است و کنگره توانایی تصویب کمک مالی فوری به این قشر ضعیف را ندارد.

به نظر می رسد با تمام این اوصاف، نرخ بیکاری ماه آگوست در آمریکا با نرخ بیکاری ماه فوریه، تفاوت زیادی داشته باشد. نرخ بیکاری آمریکا در ماه فوریه برابر با ۳.۵ درصد بوده است و پاندمیک شدن ویروس کرونا در این کشور ، دقیقا پس از ماه فوریه اتفاق افتاده است.

اقتصاددانان معتقدند درگیر شدن آمریکا با ویروس کرونا، تاثیر زیادی بر میزان بیکاری پرسنل شاغل در این کشور داشته است و فعالیت های اقتصادی زیادی را تحت تأثیر قرارداده است. به این ترتیب، امیدوارند با انتشار واکسن این ویروس، اقتصاد آمریکا بتواند با رشد قابل ملاحظه ای همراه شود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdchkknq.23nzidftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین