تاریخ انتشار :جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۷
جالب است ۰
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان در این کمیسیون خبر داد.
 بررسی پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی مجلس
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، سید کریم حسینی؛ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پایین بودن حقوق بازنشستگان اظهار کرد: باید وضعیت حقوق بازنشستگان و به‌خصوص مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی یک بار برای همیشه مشخص شود.

وی با تأکید بر اینکه امروز بازنشستگان اعم از تأمین اجتماعی یا کشوری در وضعیت مناسبی از حیث حقوق و معیشت برخوردار نیستند، تصریح کرد: در اغلب کشورهای دنیا، وقتی فردی پس از گذران عمر و خدماتی که ارائه کرده، بازنشسته می‌شود، از سوی نهادهای حمایتی مورد حمایت قرار می‌گیرد و تکریم می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: در کشور ما سیاست‌‌های حمایت از بازنشستگان به‌خصوص در حوزه تأمین معیشت ضعیف است که باید با برنامه‌ریزی‌های اصولی و کاربردی از این قشر یبشتر حمایت شود.

حسینی همچنین با اشاره به پیشنهاد تعدادی از نمایندگان مجلس برای افزایش مجدد حقوق بازنشستگان در چارچوب طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تا سقف 20 درصد، گفت: این پیشنهاد در یکی از جلسات کمیسیون اجتماعی مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پیشتر کیومرث سرمدی یکی دیگر از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی"پیشنهاد کرد که حقوق بازنشستگان در چارچوب متناسب‌سازی حقوق باید حداقل 20 درصد علاوه بر افزایشی که اخیراً انجام شده، افزایش یابد."

https://sarmayegozarionline.ir/vdcaoyn0.49n6w15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما