تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۰
جالب است ۰
نماینده مردم نجف آباد در مجلس از ارسال نامه روسای قوه قضائیه و مقننه به رهبر معظم انقلاب درباره فروش اوراق سلف نفتی در بورس خبر داد.
 نامه قالیباف و رئیسی به رهبر انقلاب درباره تصمیم دولت برای فروش نفت
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس از ارسال نامه محمدباقر قالیباف و آیت‌الله رئیسی روسای قوای مقننه و قضائیه به رهبر معظم انقلاب درباره فروش اوراق سلف نفتی در بورس، خبر داد.

وی افزود: دولت در جلسه سران قوا موضوع فروش اوراق سلف نفتی را به‌گونه دیگر مطرح کرده و در اجرا به شیوه‌ای دیگر اجرا می‌کند، پس از اینکه اجرای این طرح به صورت کتبی برای مجلس و قوه قضائیه ابلاغ شد، هم مجلس و هم قوه قضائیه مخالفت خودشان را با این موضوع کتبا برای رهبر معظم انقلاب نوشتند که آنچه در جلسه سران قوا صحبت شده و آنچه به صورت کتبی ابلاغ شده با هم متفاوت است، لذا ما مخالف آن هستیم.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس با اشاره به جلسه غیر علنی صبح امروز مجلس درباره بررسی موضوع فروش اوراق سلف نفتی، اظهار داشت: اکثر نمایندگان در این جلسه با این موضوع مخالفت داشته و معتقد بودند که دولت با این‌کار به دنبال برجای گذاشتن زمینِ سوخته برای دولت بعدی است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcgnq9u.ak9qw4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما