تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۷
جالب است ۰
اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد انتظار می‌رود تولید نفت خام این کشور حدود ۱ میلیون بشکه در روز در سال جاری میلادی کاهش یافته و به ۱۱.۲۶ میلیون بشکه در روز برسد.
پیش بینی افت ۱ میلیون بشکه ای تولید روزانه نفت خام آمریکا
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، اداره اطلاعات انرژی آمریکا در روز سه‌شنبه اعلام کرد انتظار می‌رود تولید نفت خام این کشور 990 هزار بشکه در روز در سال جاری میلادی کاهش یافته و به 11.26 میلیون بشکه در روز برسد. این کاهش تولید شدید تر از پیش بینی ماه گذشته است که 600 هزار بشکه در روز را تخمین می‌زد.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا همچنین انتظار دارد مصرف نفت و سایر سوختهای مایع در آمریکا 2 میلیون بشکه در 2020 کاهش یافته و به 18.46 میلیون بشکه در روز برسد. این رقم قبلاً 2.12 میلیون بشکه در روز پیش بینی شده بود.

با کاهش تقاضای جهانی نفت به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا و محدود شدن سفر در سراسر جهان، قیمت نفت در سال جاری میلادی سقوط کرده است.

در حال حاضر، مصرف جهانی نفت در آسیا با برداشته شدن قرنطینه ها در برخی کشورها رو به افزایش است.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد متوسط تقاضای جهانی برای نفت و سوخت های مایع در ماه جولای حدود 93.4 میلیون بشکه در روز بوده است. تقاضا نسبت به سال قبل 9.1 میلیون بشکه در روز پایین آمده ولی از متوسط 85 میلیون بشکه ثبت شده در سه ماهه دوم سال جاری میلادی بیشتر است.

سقوط قیمت نفت باعث شد تولیدکنندگان نفت آمریکا فعالیت های جدید حفاری خود را متوقف کرده و تولید از چاه های موجود را هم کاهش دهند.

انتظار می‌رود تولید نفت آمریکا 120 هزار بشکه در روز در 2021 کاهش یافته و به 11.14 میلیون بشکه در روز برسد. اداره اطلاعات انرژی در پیش بینی قبلی خود، کاهش تولید آمریکا را 620 هزار بشکه در روز اعلام کرده بود.

انتظار می رود تقاضای نفت آمریکا در 2021 ، 1.57 میلیون بشکه در روز افزایش یافته و به 20.03 میلیون بشکه در روز برسد. پیش‌بینی‌های قبلی افزایش 1.6 میلیون بشکه ای را نشان می داد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcf0xde.w6dyvagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین