تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۴
جالب است ۰
صالح آبادی گفت:هلدینگ‌ها باید با توجه به رونق بازار سرمایه و افزایش حجم معاملات در بورس، سرمایه گذاری‌های گذشته خود را در بورس عرضه و با پول حاصل از آن پروژه‌های جدیدی را ایجاد کنند.
هلدینگ‌ها برای شروع پروژه‌های جدید، سرمایه‌های خود را وارد بورس کنند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،علی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات در خصوص تشویق شرکت ها توسط دولت برای ورود به بورس اظهار کرد:   در حال حاضر هلدینگ های بزرگی در صنعت فولاد, پتروشیمی و سنگ آهن داریم  که  به طور عمده شبه دولتی هستند. باید یک برنامه عملیاتی و دقیق در این خصوص وجود داشته باشد و  برای هر هلدینگ بزرگ، تکلیف عددی مشخص شود.

وی ادامه داد: این هلدینگ ها  باید با توجه به رونق بازار سرمایه و افزایش حجم معاملات در بورس , سرمایه گذاری های گذشته خود را  در بازار بورس عرضه کنند و با پول حاصل از آن پروژه های جدیدی آغاز کنند.  این پروژه ها مشتریان زیادی خواهد داشت.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت:در حال حاضر این مسئله الزامی ندارد ولی  در صورت الزامی شدن آن، حجم قابل توجهی  از منابع ریالی  که امروزه صرف خرید و فروش سهام در بازار بورس می شود را  می توانیم به سمت پروژه های جدید و تکمیل پروژه های نیمه کاره در کشور، سوق دهیم.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcefo8f.jh87wi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین