تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۳
جالب است ۰
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: صدور کارت اعتباری سبب خواهد شد مردم دیگر نیازی به فروش سهام عدالت خود نداشته باشند و از اعتبار کارت، خریدهای خود را انجام دهند.
صدور کارت اعتباری، فروش سهام عدالت را منتفی می‌کند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،علی آقا محمدی در مراسم رونمایی از سفته الکترونیک و تسهیلات و اعتبارات دیجیتال که با حضور فرهاد دژپسند در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، افزود: اکنون 6 میلیون نفر از سهامداران عدالت از خدمات بانک ملی استفاده می کنند که با اجرا شدن فرایند های الکترونیک و وثیقه شدن این سهام، دیگر نیازی به فروش سهام عدالت خود ندارند.

وی به امضای دیجیتال  و هویت شناسی دیجیتال که اکنون در کشور وجود دارد اشاره کرد و گفت: طرح سجام در حقیقت این‌ کار را در مورد 50 میلیون نفر از ایرانی ها در مورد سهام عدالت انجام داد و شناسایی را کامل کرد.

آقامحمدی افزود: اکنون به نظر می‌رسد که می توان موفق شویم که از این به بعد به سمت اقتصاد هوشمند حرکت کرده و نیازی به شناسایی افراد نباشد و این به معنای آن است که هوش مصنوعی باید در ایران یک تحول بنیادی پیدا کند.

وی گفت: براساس برآورد های اولیه ما نیازمند 50 هزار نیروی انسانی در حوزه هوش مصنوعی هستیم  که تربیت آنها در جهان به گونه‌ای است که نیاز به دوره‌های کلاسیک ندارند و می توانند در دوره‌هایی بین یک تا یک و نیم سال تربیت شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه من امیدوارم دانشگاه های بزرگ به این کار اقدام کنند گفت: معاونت علمی رییس جمهوری هم یک برنامه برای تربیت 50 هزار نیروی انسانی در حوزه هوش مصنوعی اقدام کند و باید در این زمینه به سرعت جلو رفت.

آقامحمدی به اینترنت اشیا اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اینترنت اشیا هم می‌تواند در این زمینه بسیار کمک کند و انتقال‌ها از این روش  انجام شود و این سبب می شود 10 درصد کارها ارزان تر تمام شود و این به معنای آن است که یک لجستیک پرهزینه از سر اقتصاد برداشته می شود و این یعنی بهره وری اقتصاد ایران که باید تحقق یابد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdccm4qm.2bqxs8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما