تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱
جالب است ۰
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: این وزارتخانه راهبردهای چهارگانه‌ای را دنبال می‌کند که یکی از آن‌ها جهش تولید مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
جهش تولید یکی از راهبردهای اساسی وزارت صمت است
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،مهدی اصفهانی ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی، ضمن بیان اینکه وزارت صمت چهار برنامه راهبردی و اساسی دارد، ابراز کرد: یکی از این راهبردها جهش تولید و لزوم تحقق شعار سال مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در این مسیر، تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی راه اندازی طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام را دومین راهبرد وزارت صمت خواند و افزود، توسعه صادرات، مدیریت و کنترل واردات سومین راهبردی است که توسط وزارتخانه در سال ۹۹ در دستور کار قرار گرفته است.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه مدیریت و تنظیم بازار چهارمین اولویت وزارتخانه است، بیان کرد: برنامه‌های وزارت صنعت معدن بر اساس این چهار راهبرد اساسی چیده می‌شوند.

اصفهانی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه ۳۶ نوع کالا افزایش موجودی داشته و در شرایط کنونی بالغ بر ۱۰۰ نوع کالا شناسایی شده‌اند که می‌بایست در درون کشور ساخته شوند، ابراز کرد: تولید این کالاها ما را از واردات بی‌نیاز می‌کند.

وی افزود: ۱۲۵ نوع کالا شناسایی شده که می‌تواند داخلی سازی شود و کالاهایی که ارزبری داشته‌اند شناسایی و برای ساخت داخل تمهیداتی اندیشیده شده است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcfmede.w6dx1agiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما