تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۶
جالب است ۰
خطوط ۳،۶،۷ متروی تهران و سامانه اتوبوسرانی شهر تهران با انتشار اوراق مشارکت به مبلغ ۱۵ هزار میلیارد ریالی تکمیل می شوند.
تکمیل متروی تهران در ایستگاه بازار سرمایه
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،سلمان خادم­ الملّه، مدیر عامل تامین سرمایه امین ضمن بیان مطلب فوق گفت: این اوراق با عاملیت و ضمانت بانک رفاه کارگران منتشر شده و معاملات ثانویه آن نیز در بورس اوراق بهادار تهران به انجام خواهد رسید. هم­چنین نرخ سود علی ­الحساب اوراق ۱۸ درصد است که در مقاطع زمانی سه ماه به دارندگان اوراق پرداخت می­شود.

خادم­ الملّه با اشاره به اینکه در سال گذشته اوراق مشارکت ۹ هزار میلیارد ریالی با مشارکت تامین سرمایه امین برای تامین مالی خط ۶ و ۷ متروی تهران  منتشر شد افزود: تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت بازار سرمایه و تمرکز بر اوراق بدهی در همکاری و مشارکت سیستم بانکی کشور، تامین مالی توسعه زیرساخت­ های شهری به خصوص کلان شهر تهران را با وجود تنگناهای مالی شهرداری به ثمر و نتیجه مطلوب برسانیم.

مدیر عامل تامین سرمایه امین به اجرای طرح فاز ۴ خط ۳ قطار شهری مشهد و طرح بازسازی و بهسازی بافت فرسوده اطراف حرم مطهر رضوی اشاره کرد و از انتشار اوراق مشارکت به مبلغ ۶،۲۷۰ میلیارد ریال برای شهرداری مشهد نیز خبر داد و افزود: در سال­های گذشته برای توسعه قطار شهری مشهد ۱۵،۰۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت و برای ترمیم بافت فرسوده شهر مشهد نیز ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت منتشر شد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcexf8f.jh87vi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما