کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکمیل متروی تهران در ایستگاه بازار سرمایه

6 مرداد 1399 ساعت 12:26

خطوط ۳،۶،۷ متروی تهران و سامانه اتوبوسرانی شهر تهران با انتشار اوراق مشارکت به مبلغ ۱۵ هزار میلیارد ریالی تکمیل می شوند.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،سلمان خادم­ الملّه، مدیر عامل تامین سرمایه امین ضمن بیان مطلب فوق گفت: این اوراق با عاملیت و ضمانت بانک رفاه کارگران منتشر شده و معاملات ثانویه آن نیز در بورس اوراق بهادار تهران به انجام خواهد رسید. هم­چنین نرخ سود علی ­الحساب اوراق ۱۸ درصد است که در مقاطع زمانی سه ماه به دارندگان اوراق پرداخت می­شود.

خادم­ الملّه با اشاره به اینکه در سال گذشته اوراق مشارکت ۹ هزار میلیارد ریالی با مشارکت تامین سرمایه امین برای تامین مالی خط ۶ و ۷ متروی تهران  منتشر شد افزود: تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت بازار سرمایه و تمرکز بر اوراق بدهی در همکاری و مشارکت سیستم بانکی کشور، تامین مالی توسعه زیرساخت­ های شهری به خصوص کلان شهر تهران را با وجود تنگناهای مالی شهرداری به ثمر و نتیجه مطلوب برسانیم.

مدیر عامل تامین سرمایه امین به اجرای طرح فاز ۴ خط ۳ قطار شهری مشهد و طرح بازسازی و بهسازی بافت فرسوده اطراف حرم مطهر رضوی اشاره کرد و از انتشار اوراق مشارکت به مبلغ ۶،۲۷۰ میلیارد ریال برای شهرداری مشهد نیز خبر داد و افزود: در سال­های گذشته برای توسعه قطار شهری مشهد ۱۵،۰۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت و برای ترمیم بافت فرسوده شهر مشهد نیز ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت منتشر شد.


کد مطلب: 70783

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/70783/تکمیل-متروی-تهران-ایستگاه-بازار-سرمایه

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir