تاریخ انتشار :شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۶
جالب است ۰
معاون بازار شرکت فرابورس خبر داد؛

پی گیری برای عرضه سهام دو شرکت در فرابورس

معاون بازار شرکت فرابورس گفت: هفته آینده سعی داریم شرکت توسعه مسیر برق گیلان یا شرکت پتروشیمی ارومیه را در فرابورس ایران عرضه کنیم.
پی گیری برای عرضه سهام دو شرکت در فرابورس
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،افسانه اروجی معاون  بازار فرابورس  در خصوص آخرین وضعیت شرکت ها در فرابورس ایران اظهار کرد: در حال حاضر ۴ شرکت درج شده در فرابورس برای عرضه در بازارهای دوم وجود دارد که در این راستا می‌توان به شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، شرکت توسعه مسیر برق گیلان، شرکت پتروشیمی ارومیه و شرکت توزیع غذا دنا آفرین فدک اشاره کرد.

وی افزود: ما پیگیر هستیم که اگر امکانش باشد برای هفته  آینده شرکت توسعه مسیر برق گیلان یا شرکت پتروشیمی ارومیه را عرضه کنیم.

او در ادامه تاکید کرد: هر کدام از این دو شرکت ذکر شده که بتوانند اطلاعات خود را  زودترتکمیل کنند، سریعتر وارد بازار خواهند شد.

معاون بازار شرکت فرابورس تصریح کرد:  شرکت توسعه مسیر برق گیلان باید تا هفته‌ آینده ارزش گذاری شرکت را به فرابورس تحویل دهد؛ این در حالی است که  شرکت پتروشیمی ارومیه ارزش گذاری اش به فرابورس رسیده و مورد بررسی قرار گرفته  و در حال حاضر سرمایه گذاران می‌توانند اطلاعات آن را در سامانه کدال مشاهده کنند.

شرکت‌های قابل واگذاری در صندوق ETF دوم کدامند؟

اروجی در خصوص شرکت های حاضر در بازار فرابورس گفت: شرکت های پتروشیمی به لحاظ  عملیاتی یا  اجرایی دارای بنیان قوی و مستحکمی هستند که علت آن را می توان به شمار آمدن این شرکت ها به عنوان سرمایه های ملی دانست و  سرمایه گذاری در این شرکت ها در اصل به معنای همگام بودن با اقتصاد ایران است.

وی در پایان در خصوص ورود افراد تازه وارد به بازار فرابورس بیان کرد: بهتر است افراد تازه وارد از طریق صندوق های سرمایه گذاری اقدام کنند، زیرا این صندوق ها در یک پرتفوی سرمایه گذاری می کنند. در دست داشتن ابزارهایی مانند سهام، اوراق با درآمد ثابت و تا حدی هم در دست داشتن سپرده های بانکی  از دلایل تاکید بر خرید واحدهای صندوق های سرمایه گذاری است که مجموع این مزایا می تواند مانعی بر سر راه ضرر های سنگین باشد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdccemqm.2bqx18laa2.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین