تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۴
جالب است ۰
بازارهای آسیایی در معاملات امروز در پی امیدواری نسبت به کشف واکسن کرونا و پایان دوره پاندمیک جهانی با روند افزایشی شاخص ها همراه شدند.
رشد آسیایی ها در پی کشف واکسن و تصمیمات اتحادیه اروپا
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، تلاش اعضای اتحادیه اروپا برای طراحی یک بسته محرک مالی و خبر کشف یک واکسن برای ویروس کرونا در کشور انگلستان و دانشگاه آکسفورد موجب بهبود فضای معاملاتی در بازارهای جهانی به خصوص آسیایی شد.

بر اساس این گزارش، شاخص نیکی ژاپن با رشد ۰.۶ درصدی همراه شد در حالی که شاخص آسیا پاسفیک رشد ۱.۵ درصدی را از آن خود کرد.

در وال استریت نیز افزایش قیمت سهام شرکت های تکنولوژی کاملا محسوس بود و موجب رشد ۲.۵ درصدی شاخص نزدک شد در حالی که اس اند پی نیز به بیشترین میزان نسبت به ۵ ماه گذشته معامله شد.

در بازار آتی اروپا شاخص یورواستاکس رشد ۰.۲  درصدی داشت و دیگر متغیرهای معاملاتی نیز روند مثبتی را از خود به جای گذاشتند.

سران اتحادیه اروپا در نشست روز گذشته به تصمیم جامعی برای طراحی یک بسته محرک مالی نزدیک شدند تا بتوانند از این طریق اقتصادهای ورشکسته را نجات دهند .به نظر می رسد این بسته محرک مالی در حدود ۷۵۰میلیارد یورو در قالب یک صندوق باشد .

نوبوهیکو کوراموچی، تحلیل گر اقتصادی کارگزاری میزهو در این خصوص اظهار داشت: توافق اولیه در اتحادیه اروپا صورت گرفته است و حال بر سر تقسیم این وام بین کشورها همفکری در حال انجام است. اما سوال مطرح شده در این میان این است که تاریخ اعطای این وام به چه صورت خواهد بود . آیا می تواند این وام ، کشورها را از آسیب های ویروس کرونا نجات دهد؟

وی ادامه داد: به نظر می رسد آمریکا نخسین هفته آگوست این وام را دریافت کند و فرضیه ها حاکی از این است که وام تعلق گرفته به این کشور در حدود ۱ تا ۱.۵ تریلیون دلار خواهد بود .

https://sarmayegozarionline.ir/vdcftvde.w6dxcagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین