تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۵
جالب است ۰
۱۰۰درصد سهام این دو باشگاه در فرابورس عرضه و به مردم واگذار می‌شود.
۱۰۰ درصد سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس واگذار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،علی پروین، پیشکسوت پرسپولیس روز پنجشنبه گذشته با حضور در ساختمان وزارت ورزش و جوانان، با مسعود سلطانی فر دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور سرپرست پرسپولیس انجام شد، وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی در خصوص مراحل خصوصی‌سازی و عرضه سهام استقلال و پرسپولیس ارائه داد و گفت: مراحل مربوط به عرضه سهام دو باشگاه با سرعت و دقت در حال انجام است و طبق زمانبندی هیئت عالی واگذاری انجام خواهد شد.

سلطانی فر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص افزایش سرمایه دو باشگاه گفت: دو ورزشگاه شهید درفشی‌فر و شهدای گمنام به پرسپولیس و کمپ مرحوم ناصر حجازی و شهید مرغوبکار به استقلال واگذار شد تا افزایش سرمایه مطلوب این دو باشگاه انجام شود. این در حالیست که انجام امور مربوط به ثبت سند در حالت عادی بیش از دو سال زمان نیاز داشت ولی با تلاشی که انجام دادیم، این مسیر با سرعت طی شد و ثبت سند این ورزشگاه ها انجام گرفت.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان می توانست درصدی از سهام دو باشگاه را همچنان در اختیار داشته باشد، افزود: بنای ما واگذاری تمام و کمال این دو باشگاه بود. به این ترتیب 100درصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس عرضه و به مردم واگذار می شود.

سلطانی فر پس از توضیحات علی پروین در خصوص وضعیت معیشتی برخی پیشکسوتان گفت: آمادگی داریم مسائل درمانی پیشکسوتانی که مشکلات معیشتی دارند را از طریق صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان پیگیری کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در شرایط تحریم بدون پرداخت یک ریال از منابع دولتی و عمومی استقلال و پرسپولیس را اداره کرده‌ایم، گفت: پرداخت بدهی‌های انباشته و به جا مانده از قبل و نیز تامین منابع مالی مورد نیاز از بخش خصوصی و درآمدزایی‌های پایدار اقداماتی بودند که در این سال‌ها برای دو باشگاه انجام دادیم و در این بین هم تفاوتی بین دو باشگاه قائل نشدیم، هر کاری برای استقلال انجام دادیم، برای پرسپولیس هم انجام شد و بالعکس.

علی پروین نیز در این دیدار خطاب به وزیر ورزش گفت: من به شخص شما به دلیل اقداماتی که انجام داده اید علاقه دارم. هیچ زمانی شرایط مالی استقلال و پرسپولیس به این میزان خوب نبود. امروز هر دو باشگاه 70 درصد از مطالبات فصل بازیکنانشان را پرداخت کرده اند؛ این در حالیست که تا چند سال قبل در انتهای فصل بازیکنان 30، 40 درصد بیشتر از حقوقشان را نمی‌گرفتند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان در مورد خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: برای ما اثبات شده که برای واگذاری عزم جدی دارید. معتقدم خصوصی سازی هر دو باشگاه را نجات می دهد. پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس قطعا در این مسیر شما را حمایت می کنند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdciqqay.t1auu2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما