تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۲
جالب است ۰
نقدینگی زیادی در حال ورود به بازار بوده و آزادسازی سهام عدالت قطعا تاثیر گذاشته و فشار عرضه را بالا می‌برد، اما تاثیر روانی آن بیشتر از واقعیت است.
افزایش فشار عرضه با آزادسازی سهام عدالت
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، ولید هلالات، کارشناس بازار سرمایه در خصوص دامنه نوسان ۱۰درصدی به بورس‌نیوز گفت: بنابر اظهار مقامات بورس، رخداد این امر تاریخ مشخصی ندارد، اما اگر محدود به افزایش دامنه نوسان شود، شاید نخستین گام برای افزایش دامنه نوسان به شکلی کلی در بازار اتفاق می‌افتد.

وی افزود: هر تصمیمی به این شکل باید درابعاد کلی بازار بررسی شود چرا که بورس شرایط نرمالی ندارد تا براساس آن بتوان تصمیمی برای آینده گرفت.

هلالات به اثرات آزادسازی بخش دوم سهام عدالت بر بازارسرمایه اشاره و اظهار کرد: اثر آزادسازی این سهام به لحاظ روانی بیشتر از جنبه واقعی آن است.

وی افزود: آزادسازی سهام عدالت در ابتدا ترس زیادی ایجاد کرد، بعد از برطرف شدن تاثیر روانی، ترس‌ها برطرف شده و اثر عرضه این سهام را در بازار شاهد نبودیم.

این کارشناس بازار سرمایه خاطر نشان کرد: نقدینگی زیادی در حال ورود به بازار بوده و آزادسازی سهام عدالت قطعا تاثیر گذاشته و فشار عرضه را بالا می‌برد، اما تاثیر روانی آن بیشتر از واقعیت است

منبع: بورس‌نیوز

https://sarmayegozarionline.ir/vdcdkk05.yt0z56a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین