تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۲
جالب است ۰
سود سهام شرکت فرابورس ایران از اول مردادماه به حساب سهامداران حقیقی که اطلاعات بانکی خود را در سامانه سجام ثبت کرده‌اند، واریز خواهد شد.
سود سهام شرکت فرابورس از طریق سجام پرداخت می‌شود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،تعداد کل افراد حقیقی و حقوقی که در زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ سهامدار شرکت فرابورس بوده‌اند، ۸۶ هزار و ۱۴۲ نفر است که از این تعداد، ۸۵ هزار و ۸۳۹ نفر سهامدار حقیقی هستند.

در این میان بیش از ۹۷ درصد از سهامداران حقیقی فرابورس یعنی ۸۲ هزار و ۹۲۸ نفر در سامانه سجام ثبت‌نام ‌کرده‌اند و بدین ترتیب سود نقدی سهام شرکت فرابورس ایران از اول مردادماه به حساب آنان واریز می‌شود.

همچنین آن دسته از سهامداران شرکت فرابورس ایران که در سامانه سجام ثبت‌نام نکرده‌اند، از اول شهریورماه جاری می‌توانند با به همراه داشتن کارت ملی خود و مراجعه به شعب بانک ملی در سراسر کشور، سود نقدی ۱۵۰ ریالی به ازای هر سهم تصویب شده در مجمع ۱۵ تیر این شرکت را دریافت کنند.

از سوی دیگر، سود سهامداران حقوقی که اطلاعات حساب بانکی آن‌ها نزد شرکت فرابورس و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، موجود است از ابتدای دی‌ماه ۹۹ و ظرف مهلت قانونی به حساب اعلامی آنان واریز خواهد شد.

گفتنی است مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فرابورس ایران در ۱۵ تیرماه امسال برگزار شد و طی آن سود نقدی هر سهم برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۸ به مبلغ ۱۵۰ ریال مصوب شد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcbasbz.rhbg0piuur.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما