تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۸
جالب است ۰
تعداد ۱۹۲ میلیون سهم شرکت صنعتی زر ماکارون چهار‌شنبه این هفته (۲۵ تیرماه) با نماد معاملاتی "زر" در بورس اوراق بهادار عرضه اولیه می‌شود.
دهمین عرضه‌ اولیه امسال بورس، چهارشنبه این هفته
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، تعداد 192 میلیون سهم شرکت زر ماکارون معادل 12 درصد سهام این شرکت، چهار‌شنبه این هفته (25 تیرماه) به‌عنوان دهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه، با نماد معاملاتی "زر" در بورس اوراق بهادار عرضه می‌شود.

این میزان سهام در محدوده قیمتی 3775 تا 3975 تومان برای هر سهم و با سهمیه 150سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد.

همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد و متعهدین خرید نیز شرکت‌ تامین سرمایه تمدن به میزان 50 درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه می‌باشند.

علاوه بر این، از 192 میلیون سهم قابل تخصیص برای این عرضه اولیه، تعداد 32میلیون سهم شرکت زر ماکارون نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

گفتنی است بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcezn8f.jh87wi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما