تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۲
جالب است ۰
آنچه امروز در بازار دیده می‌شود جنگ "عرضه" و "تقاضا" بوده و به تدریج عرضه‌ها در حال قوی شدن هستند که نوسانات مداوم بازار را به همراه دارد.
جنگ "عرضه" و "تقاضا" در بورس
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، علی یوسفیان، کارشناس بازار سرمایه در ارزیابی بازار روز جاری گفت: برای مدتی طولانی تقاضا در بازار زیاد بود و رقیبی برای آن وجود نداشت. به تدریج عرضه‌ها شروع به رشد کرده و هفته گذشته طی سه روز بازار با عرضه‌های شدید روبرو شد که چهارشنبه به اوج خود رسید.

وی ادامه داد: روز گذشته بازار منفی و سومین روز کاری با عرضه‌های زیاد و ادامه بازار چهارشنبه بود. امروز بعد از سه روز تقاضا‌ها می‌تواند موج عرضه را از سر خود کنار بگذارد.

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: طی روز‌های آتی و بعد از بازار مثبت امروز، عرضه‌ها زیاد می‌شوند، اما به معنی بازار منفی نبوده و نشان از نبود رشد شتابان ۴۰، ۵۰ هزار واحدی در بازار سرمایه است.

یوسفیان خاطر نشان کرد: آنچه امروز در بازار دیده می‌شود جنگ "عرضه" و "تقاضا" بوده و به تدریج عرضه‌ها در حال قوی شدن هستند که نوسانات مداوم بازار را به همراه دارد.

این کارشناس بازار سرمایه همچنین در خصوص آزادسازی بخش دوم سهام عدالت گفت: نمی‌توان گفت که این امر تاثیری بر بازار ندارد، اما آنچه که نبض بازار را به دست گرفته عرضه، تقاضا و بیشتر عرضه هاست.

وی ادامه داد: عرضه‌ها قوی شده و تقاضا مجبور شده خود را کنار بکشد، حساسیت بازار نیز بر سهام عدالت نیست.

منبع: بورس‌نیوز

https://sarmayegozarionline.ir/vdciu5ay.t1auv2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما