تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۸
جالب است ۰
طبق زمان‌بندی اعلامی از سوی پتروشیمی جاده شازند، قرار بوده که روزگذشته سهامداران از طریق فضای وب، به تماشای مجمعی بنشینند که فقط برفک عاید آنها شد اما؛ دست به گیرنده‌ها نزنید که ماشین حسابرس بر سر دوراهی شازند_خنداب پنچر شد.
خواب عمیق یا تنفس در مجمع شاراک
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، امروز بخش صدای‌سهامدار حسابی از دست پتروشیمی شازند ناراحت بودند که حداقل شما چرا صفحه سیاه را به نمایش گذاشتید!

صدای‌سهامدار، امروز به موضوع تاخیر بیش از ۷۰دقیقه‌ای مجمع عمومی عادی شرکت پتروشیمی شازند اختصاص داشته که با گذشت این زمان به دلیل آماده نبودن گزارش حسابرس تنفس اعلام و به‌روز دیگری در تیرماه موکول شد.

این اتفاق خیل عظیمی از سوالات سهامداران شازند را در پی داشت، سهامداران معتقدند مدیران برای سهامداران خرد ارزش قائل نشده و مدیریت درستی در این خصوص ارائه ندادند.

آیا نباید یک حسابرس کاربلد برای بررسی و ارائه گزارش شرکتی به این بزرگی انتخاب شود، چرا این روز‌ها تمام بلا‌ها باید بر سر سهامداران نازل شود، هیچ گروهی برای وقت سهامدار ارزش قائل نبوده و تنها چشم انتظاری نصیب سهامدار می‌شود.

در این شرایط که گزارش حسابرس آماده ارائه نبوده آیا اجباری به برگزاری این مجمع نصفه و نیمه وجود داشت.

البته ولد خانی مدیرعامل شازند اندکی وقت گذاشت و در خصوص اورهال واحد‌های این شرکت توضیحاتی را ارائه کرد.

وی افزود: در سنوات گذشته اورهال واحد‌ها با حضور کارشناسان خارجی صورت می‌گرفت که در سال مالی ۹۸ نیز در ۲۴ واحد تولیدی با استفاده از کارشناسان داخلی انجام شد.

ولدخانی به افزایش ۷۵ درصدی قیمت نفتا نیز اشاره داشت و با تشریح شرایط کرونایی و انسداد مرزها، از عدم صادرات این شرکت خبر داد.

در پایان مجمع نیز با نرسیدن گزارش حسابرس، رای به تنفس داده شد و صدای سهامدار پشت خطوط اینترنتی جا ماند.

لازم است حال که مشکلات کرونایی گریبانگیر مجامع حضوری شده و شرکت‌ها با مشکل برگزاری برخط مواجه هستند و تنها از طریق یک فضای محدود اقدام به پخش اینترنتی مجامع می‌کنند که صدای سهامداران را در می‌آورد، بهتر است که این فضا را با استفاده از مکانیزم‌های جدید و بروز رسانه‌ای پیش ببرند.

منبع: بورس‌پرس

https://sarmayegozarionline.ir/vdce7x8f.jh87ni9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما