تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۶
جالب است ۰
مدیرعامل شرکت توزیع داروپخش گفت: بالغ بر ۴۰ درصد از فروش این شرکت به بخش دولتی بوده و دوره وصول مطالبات از دانشگاه علوم پزشکی بالاست
فروش دولتی و مشکلات وصول مطالبات/ "دتوزیع" و ورود به بخش بهداشتی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، محمدرضا مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع داروپخش درخصوص حاشیه سود ناخالص شرکت در سال جاری اظهار کرد: برآورد این شرکت ۱۰.۷ درصد بوده و با توجه به تغییرات مختلف شاخص‌های اقتصادی برآورد دقیق از فروش آتی شرکت امکانپذیر نیست.

وی درخصوص میزان موجودی انبار شرکت افزود: موجودی انبار مبلغ ۷.۰۴۴ میلیارد ریال بوده و قرارداد‌های این شرکت بیشتر به صورت امانی و سیرفروش بوده که افزایش قیمت جهت تامین کننده لحاظ خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع داروپخش درباره لیست زمین‌ها و ساختمان‌ها و موقعیت جغرافیایی شرکت ادامه داد: این شرکت ۲۰ مرکز پخش دارد که ۱۸ مرکز آن متعلق به شرکت و ۲ مرکز استیجاری است.

مرادی درباره سهم بازار شرکت در توزیع محصولات دارویی خاطرنشان کرد:سهم بازار شرکت توزیع داروپخش، ۱۵ درصد توزیع بازار دارویی کشور بوده که رتبه اول در میان شرکت‌های پخش دارو را داراست. شرکت توزیع داروپخش چشم انداز آتی برنامه توسعه‌ای ورود به بازار بهداشتی بوده، اما در حال حاضر اختصاصا در بازار دارو فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به درصد فروش محصولات otc شرکت بیان کرد: در حال حاضر ۱۵ درصد فروش محصولات مکمل و ۸۵ درصد فروش دارو‌های انسانی که سهم دارو‌های otc از این سبد دارو، کمتر از ۵ درصد است.

مدیرعامل شرکت توزیع داروپخش درخصوص هزینه مالی به فروش شرکت در سال گذشته توضیح داد: باتوجه به اینکه بالغ بر ۴۰ درصد از فروش این شرکت به بخش دولتی بوده و دوره وصول مطالبات از دانشگاه علوم پزشکی بالاست، این امر باعث افزایش هزینه‌های مالی در سال گذشته شد و در این راستا شرکت از تمام ظرفیت‌های خود جهت اخذ به موقع مطالبات طی سال جاری را در دستور کار خود قرار داده تا بتواند تسهیلات بانکی و به تبع آن هزینه‌های مالی را کاهش دهد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcbwfbz.rhbgapiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما