تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۲
جالب است ۰
دستور افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها در دستور کار قرار ندارد.
خبری از تجدیدارزیابی مبین و فجر نیست
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، جعفر ربیعی، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در خصوص تجدید ارزیابی از محل دارایی‌ها در پتروشیمی مبین و فجر اظهار کرد: دستور افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها در دستور کار قرار ندارد.

وی همچنین میزان سود خالص شرکت پتروشیمی بندر امام را در سال ۹۸، معادل ۲۵۹۶۹ میلیارد ریال دانست و گفت: در برنامه تولید و فروش شرکت پتروشیمی بندرامام در سال ۹۸، به ترتیب معادل ۴۱۷۱۳۲۶ و ۲۷۳۰۷۷۳ تن را شاهد هستیم که در سال ۹۹ متناسب با شرایط فعلی بازار محصولات پتروشیمی در حال بررسی بوده و به نظر می‌رسد معادل سال ۹۸ باشد.

ربیعی همچنین نرخ دلاری پلی وینیل کلراید، پلی اتیلن سنگین و سبک را بر مبنای CFR، FCA و نرخ‌های جهانی عنوان کرد و افزود: نرخ متیل ترسی بوتیل اتر بر مبنای نرخ ابلاغی شرکت ملی صنایع پتروشیمی است.

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس همچنین آخرین نرخ قیمت نفتا و میعانات گازی دریافتی در پتروشیمی بندر امام را اعلام و عنوان کرد: نرخ نفتا بر مبنای ۹۵ درصد FOB خلیج فارس منهای ۵ درصد و نرخ میعانات گازی بر مبنای نرخ FOB کامپوننت‌های گازی منهای ۲۹ درصد است.

منبع: بورس پرس

https://sarmayegozarionline.ir/vdca0en0.49nwy15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما