تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۵
جالب است ۰
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح کرد؛

بازار سرمایه تابلوی خوبی برای جذب نقدینگی است

زارع گفت: کاهش هزینه معاملات، موجب افزایش حجم معاملات و سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه می شود. این موضوع موجب تداوم استقبال از بورس می شود و سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب خواهد کرد.
بازار سرمایه تابلوی خوبی برای جذب نقدینگی است
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، رحیم زارع، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه کاهش ۲۰ درصدی کارمزد معاملات سهام در بازار سرمایه برای جذب نقدینگی اثرگذار است، گفت: با کاهش هزینه معاملات، حجم معاملات و سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه افزایش یافته و این موضوع موجب تداوم استقبال از بورس می شود.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید و سرچهان در مجلس تصریح کرد: بازار سرمایه طی چند سال گذشته و در تحریم‌ها هم نشان داده بازار خوبی است که می‌توان نقدینگی را به سمت آن و تولید هدایت کرد و در نتیجه تورم را کاهش داد.

وی با بیان اینکه بازار سرمایه طی سال‌ها نوسان داشته اما روال ثابتی هم داشته است، اظهار کرد: یکی از مشکلات دولت این است که نتوانسته نقدینگی موجود در جامعه را به سمت بازار تولید ببرد و نسبت به این موضوع باید توجه و نظارت بیشتری داشته باشد، اما اکنون هم می‌توان از ورود این نقدینگی به بازار سرمایه برای رونق تولید استفاده کرد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdciqpay.t1aup2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین