تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۶
جالب است ۰
عضو هیات مدیره شرکت سیمان فارس و خوزستان به سرمایه‌گذاری آنلاین؛

سیمان تا سه ماه دیگر گران‌تر می‌شود

فرمانی فاروقی گفت: سازمان حمایت با رشد ۲۰ درصدی نرخ سیمان موافق کرده و این افزایش به شکل پله‌کانی است. فکر می‌کنم پله بعدی افزایش قیمت آن مربوط به سه ماه آینده شود.
سیمان تا سه ماه دیگر گران‌تر می‌شود




به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، حمید فرمانی باروق عضو هیات مدیره شرکت سیمان فارس و خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری سرمایه اظهار کرد: در جلسه روز گذشته سازمان حمایت با انجمن تولیدکنندگان سیمان مقرر شد قیمت انواع تیپ سیمان تولیدی کشور ۲۰ درصد افزایش قیمت داشته باشد.

وی ادامه داد:‌ اکنون نرخ سیمان واقعی نبست و دولت باید به آن اجازه تعیین قیمت بر اساس عرضه و تقاضا بدهد.

عضو هیات مدیره شرکت سیمان فارس و خوزستان گفت: در حقیقت سیمان افزایش قیمتی ندارد و این تصمیمات تنها به تعدیل شدن نرخ آن کمک می‌کند. به عبارت دیگر با اعمال این افزایش قیمت بازهم نرخ سیمان به حد واقعی خود نمی‌رسد.

فرمانی باروق توضیح داد: نرخ سیمان مشمول بند ج کارگروه تنظیم بازار است و این افزایش قیمت متناسب با رشد قیمت یدکی‌ها،‌ نسوز‌ها، پاکت‌های سیمانی ودیگر عوامل موثر در تولید سیمان حرکت می‌کند.

عضو هیات مدیره شرکت سیمان فارس و خوزستان تشریح کرد: سهام شرکت‌های سیمانی با ارزش واقعی آنها فاصله زیادی دارد به‌طوری با واقعی شدن نرخ آن سهام‌های مربوط رشد ببشتری در بازار سرمایه خواهند داشت.

این فرد آگاه اضافه کرد: استقبال از عرضه اولیه سیتا و رکوردشکنی آن نشان از ظرفیت رشد عمیق آن دارد و فکر می‌کنم پله بعدی افزایش قیمت سیمان مربوط به سه ماه آینده شود.

فرمانی باروق با بیان اینکه البته تمامی شرکت‌های سیمانی عملکرد قابل قبولی نداشتند، گفت: برخی از مجموعه‌های سیمانی فعالیت مطلوبی و به این ترتیب نمی‌توان درمورد سهام آنها انتظار رشد واقعی داشت. البته شرکت سیمان فارس و خوزستان و دیگر سیمانی‌های زیرمجموعه شستا که با مدیریت شاخص های عملکردی و درآمدها توانسته کارنامه درخشانی را از خود به‌جا بگذارد و سهام و قیمت واقعی آن هنوز جای رشد وجود دارد.

انتهای پیام./

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcb05bz.rhbgzpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین