تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۵
جالب است ۰
شورای عالی بورس امروز چهارشنبه ۱۱ تیرماه در محل سازمان بورس و اوراق بهادار تشکیل جلسه داد.
دو عضو جدید هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار معرفی شدند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،جلسه شورای عالی بورس امروز با حضور اعضای این شورا و مدیران ارشد بازار سرمایه در محل سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.

در این جلسه شورا، پس از قدردانی از تمامی زحمات دکتر حسن امیری، عضو هیات مدیره و معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، با استعفای ایشان موافقت و  دکتر محمد حسن ابراهیمی سروعلیا، به عنوان جانشین معرفی شد.
همچنین در ادامه با سپاس از زحمات بی دریغ دکتر مصطفی رضوی، عضو هیات مدیره و معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار، با استعفای ایشان نیز موافقت و به این ترتیب، احمد جاویدی، معاون سابق مالی و پشتیبانی شرکت بورس، جایگزین وی شد.
دکتر محمدحسن ابراهیمی سرو علیا، از اعضای هیات مدیره فرابورس ایران و مدیرعامل کارگزاری بانک ملی، استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی پس از این به عنوان معاون نظارت بر بورس ها و ناشران و عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت خواهد کرد.
احمد جاویدی نیز، معاون سابق مالی و پشتیبانی شرکت بورس، رئیس هیات مدیره شرکت پلی پروپیلن جم، در سمت معاون اجرایی و عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت خواهد کرد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcgwx9u.ak9zn4prra.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما