تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۷
جالب است ۰
با وجودی که به طور تقریبی بازارهای آسیایی در ۶ ماه گذشته در روند منفی بودند، در معاملات امروز تلاش بسیاری را به خرج دادند تا بتوانند در مسیر صعودی قرار بگیرند
بازارهای آسیایی در تلاش برای صعود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،حتی با بهبود زیرساخت های اقتصادی در چین، همچنان ترس از فاز دوم همه گیر شدن ویروس کرونا و افزایش تعداد مبتلایان در آمریکا، نگرانی نسبت به بازگشت شرایط گذشته اقتصادی بیشتر شد.

بر اساس این گزارش، در حالی که رونق بخش املاک و مستغلات در آمریکا و روزنه هایی از رشد اقتصادی در اروپا به چشم می خورد و در چین نیز افزایش میزان تولیدات صنعتی در ماه ژوئن، توانست اهرمی برای رشد بازار در کوتاه مدت باشد اما بازارها نمی توانند مانند گذشته رشدهای بزرگی را به ثبت برسانند.

در این بازارها، شاخص آسیا پاسفیک به غیر از ژاپن با رشد ۰.۴ درصدی همراه شد و شاخص نیکی ژاپن هم با کاهش ۰.۲ درصدی معامله شد. شاخص آتی آمریکا با کاهش ۰.۳ درصدی همراه شد و قیمت طلا نیز به بیشترین میزان نسبت به هشت سال گذشته معامله شد.

افزایش میزان مبتلایان به کوید ۱۹ مانند سایه شومی تمامی امیدهای اقتصادی را بی تأثیر می کند. در این بین افزایش ۴۷ هزار نفری مبتلایان به کرونا در روز گذشته در آمریکا بیشترین میزان مبتلایان در یک روز نسبت به ابتدای اعلام پاندمیک جهانی است.

به این ترتیب، در شب گذشته شاخص اس اند پی آمریکا با افزایش ۱.۵ درصدی همراه شد و در سه ماه گذشته میانگین بازدهی ۲۰ درصدی را پشت سرگذاشته است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcgtx9u.ak9zt4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین