تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵
جالب است ۰
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: با توجه به اعلام قبلی در هفتم تیرماه کارت بازرگانی ۲۵۰۰ صادرکننده ای که رفع تعهد ارزی آنها صفر بوده است تعلیق شد.
تعلیق ۲۵۰۰ کارت بازرگانی که هیچ ارزی به کشور برنگرداندند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،حمید زادبوم در نشست خبری با اشاره به تعلیق کارت های بازرگانی صادرکنندگانی که رفع تعهد ارزی نداشته اند گفت: با توجه به اعلام قبلی در هفتم تیرماه کارت بازرگانی 2500 صادرکننده ای که رفع تعهد ارزی آنها صفر بوده است تعلیق شد.

وی گفت: تا پایان تیر ماه نیز کارت بازرگانی تولیدکنندگانی که صادرات داشته‌اند و رفع تعهد ارزی آنها صفر بوده تعلیق خواهد شد.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه این 2500 صادرکننده چه مقدار از 27.5 میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات که به کشور بازنگشته است را به خود اختصاص می دهند گفت: فعلا این موضوع را سازمان توسعه تجارت احصا نکرده اما قطعا اطلاعات مربوط به این موضوع در اختیار بانک مرکزی هست.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه تعداد از این 2500 کارت بازرگانی مربوط به صادرکنندگان شناخته شده و چه تعداد مربوط به افرادی است که یکبار از این کارت ها استفاده میکنند اظهار داشت: با توجه به اینکه اقدامات در مور احصا این کارت ها به صورت الکترونیکی انجام شده اینکه چه تعداد از این افراد صادرکنندگان شناخته شده هستند را تجزیه و تحلیل نکرده ایم اما این اطلاعات نیز به مرور احصا خواهد شد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdccesqm.2bqxo8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین