تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۳
جالب است ۰
نرخ سهم برخی از شرکت های کوچک، حباب دارد در نتیجه با اصلاح بازار شاهد ریزش قیمت آنها می‌شویم.
پیش‌بینی روند شاخص بورس/ سهام‌هایی که ریزشی نمی‌شوند را بشناسید
حسن قاسمی مدیرعامل کارگزاری آینده نگر خوارزمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین اظهار کرد: بازار سرمایه در مدار صعودی خود توانسته رشد چشمگیری را پشت‌سر بگذارد اما بورس نیز همچون دیگر بازار‌های موازی دارای ریسک و فراز و نشیب‌هایی همراه است از‌این‌رو امکان اصلاح بازار امری دور از ذهن به شمار نمی‌آید.

قاسمی در ارتباط با برخی از شنیده‌ها مبنی بر اصلاح بازار مطرح کرد: گمان نمی‌کنم با بروز اصلاح قیمتی تغییرات زیادی در بازار سرمایه به‌وجود بیاید و انتظار می‌رود روال شاخص کل با اصلاح عمیقی رو به رو نشود.

وی ضمن اشاره به افت‌و‌خیز بازار‌های موازی بیان کرد: نوسان در ذات هر بازاری بوده و درمورد بورس پیش‌بینی می‌شود اصلاح سطحی باشد و حدود آن فراتر از ۵ الی ۱۰ درصد نرود.

مدیرعامل کارگزاری آینده نگر خوارزمی افزود: نرخ سهم برخی از شرکت های کوچک، حباب دارد در نتیجه با اصلاح بازار شاهد ریزش قیمت با شیب بیشتری در این سهام‌ها می شویم.

این فرد آگاه ادامه داد: البته شرکت‌هایی که تولید و یا صادرات آنها با مشکل مواجه نشده است همچنان به صعود خود ادامه می‌دهند و تغییرات بازار نمی‌تواند تاثیر به‌خصوصی در آنها ایجاد کند.

قاسمی گفت: با توجه به چشم انداز سوددهی اندک بازارهای موازی و همچنین شرایط تورمی انتظار می‌رود در صورت اصلاح، بازار دباره روال صعودی خود را پیش‌ بگیرد بنابراین همچنان می‌توان بورس را بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری خواند.

وی در پایان سخنان خود طی این گفت‌و‌گو خبرداد: سهام مربوط به گروه‌‌های فلزی، پتروشیمی و پالایشی شرایط مستحکم و مساعد‌تری را دارا هستند در نتیجه احتمال صعود در این سهام‌ها بیشتر است.

انتهای پیام./

https://sarmayegozarionline.ir/vdccmsqm.2bqx48laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین